کد خبر: ۱۰۹۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۳
بهرام افشارزاده گفت: دعوت از پیشکسوتان کار ارزشمندی است که دادگر انجام داد، من دوست داشتم همه فدراسیون ها اینکار را انجام دهند.
ناطقان: بهرام افشار زاده در حاشیه مراسم تجلیل از روسای سابق فدراسیون و پیشکسوتان فدراسیون تیراندازی اظهار کرد: پیشکسوتان از یاد نمی روند. شما شاید از دید مسئولان بروید اما افرادی که خالصانه کار می کنند در قلب مردم و رسانه ها باقی می مانند.


او ادامه داد: دادگر بزرگ منشی کرد و بدون هیچ خط و خطوط و تسویه حساب همه را دعوت کرد و این از فرهیختگی اوست. من خودم انجمن پیشکسوتان را به عهده دارم و باز هم میگویم که این از بزرگی رییس فدراسیون است. واقعا باید از پیشکسوتان تشکر کرد و از تفکر و راهکارهای آنها استفاده کرد.

افشارزاده خاطر نشان کرد: همه روسای این فدراسیون عاشقانه کار کردند و سخت تلاش داشتند تا رشته تیراندازی را به جامعه بشناسانند. اکنون هم با جمع شدن پیشکسوتان و تشکیل اتاق فکر شماها همکاری کنید تا به هدف برسند. دادگر نیاز مالی ندارد و از هر نظر تامین است. و تنها به کمک شما نیاز است. اینجا خانه شماست و شما باید آن را تزئین کنید. در اتاق فکر برای شما باز است.


او ادامه داد: من دوست داشتم که این کار بزرگ را سایر فدراسیون ها هم انجام دهند. اما همه اینکار را به خاطر مشکلاتی که با مسئولان قبلی یا با شرایط داشتند انجام نمی دهند.


افشارزاده باز هم به اهمیت پیشکسوتان اشاره کرد و گفت: شما هیچ گاه فراموش نمی شوید. این چهره ها برای همه آشناست. شما ها از سیستم هایی کا می آیند نداشته باشید. روسا می آیند و می روند اما شماها مانده اید. امیدوارم تک تک شماها منشا خدمات باشید.


او در پایان گفت: این مراسم نقطه عطفی برای فدراسیون است. البته جای مهدی هاشمی هم خالی است. او هم با عشق و شرف کار کرد و کارهای این افراد را باید با طلا در تاریخ ورزش ایران نوشت.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین