کد خبر: ۱۰۹۲۹۲
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۰۷:۲۹
نماینده مردم بجنورد:
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر کار از جمله وزرایی است که احتمال دارد قبل از پایان سال اول دولت دوازدهم با استیضاح نمایندگان مجلس از جمع دولت خارج شود.
ناطقان: علی قربانی امشب در جلسه ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی خراسان شمالی با گلایه‌مندی از برخی نگاه‌ها  نسبت به اقتصاد مقاومتی گفت: فرد انتخاب‌شده به عنوان دبیر و نماینده معین دولت در اقتصاد مقاومتی برای خراسان شمالی باید توضیح بدهد که از این فضا چه میزان اعتبارات برای این استان اختصاص داده است.

عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از بدقولی وزیر کار در اجرای پروژه فاز 2 پتروشیمی خراسان گفت و افزود: ربیعی متعهد شده است تا پروژه فاز پتروشیمی خراسان را به مرحله اجرا درآورد، اما تاکنون اقدامی صورت نگرفته است.

وی همچنین از لزوم بررسی میزان خروجی و بازدهی طرح‌ها سخن به میان آورد و اظهار کرد: در جلسات اقتصاد مقاومتی بایستی خروجی طرح‌های مطرح‌شده در این جلسات مورد ارزیابی قرار گیرد و متولیان دستگاه‌های اجرایی این برآوردها را انجام دهند.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی با گلایه از قرارگرفتن برخی طرح‌ها در حوزه اقتصاد مقاومتی بیان کرد: باید رشد پروژه‌ها در شاخص‌های بانک جهانی از جمله رژیم نهادی، انگیزش اقتصادی،آموزش و نوآوری مورد بررسی قرار گیرد.

قربانی در بخش دیگری از سخنان خود از احتمال استیضاح وزیر کار خبر داد و گفت: ما به هیچکدام از وزرا چک سفید امضا نداده‌ایم و اگر به تعهداتشان عمل نکنند ما نیز برخورد لازم را خواهیم داشت و به نظر می‌رسد که وزیر کار قبل از پایان سال اول دولت دوازدهم از مجموعه وزرا توسط استیضاح خارج می‌شود.

وی در پایان عدم الزام مجریان قانون به اجرای قوانین تصویب شده در کشور را خاطرنشان کرد و گفت: بسیاری از قوانین در کشور اجرا نمی‌شود و حتی با نطق و تذکر و سوال نمایندگان مجلس هم مسئولان گوش به حرف نیستند و افرادی هستند که اقدام به اجرای تمام قوانین نمی‌کنند و باید حتی در صورت لزوم جرات استیضاح ریاست جمهوری وجود داشته باشد تا مسئولان ملزم به اجرای قانون شوند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین