کد خبر: ۱۰۹۴۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ مهر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹
علیرضا مرزبان معتقد است تیمش مستحق شکست خانگی مقابل نفت آبادان نبوده است. او همچنین از عملکرد داور بازی انتقاد کرد.
ناطقان: دیدار تیم‌های سیاه‌جامگان و صنعت نفت آبادان با نتیجه یک بر صفر به سود آبادانی‌ها به پایان رسید. مرزبان در نشست خبری پس از این دیدار گفت: واقعا در بازی که عملکرد خوبی داشتیم در یک صحنه خط میانی ما آزاد شد و صحنه‌ای که پنالتی نبود برای صنعت نفت پنالتی گرفته شد. شکست بدی را متحمل شدیم. چیزی از نفت آبادان کم نداشتیم و بازیکنان کیفیت خوبی داشتند. آرزویمان این بود که اولین بازی در خانه را پیروز شویم.
او افزود: بازیکنان محروم و مصدومی در این دیدار داشتیم. کیفیت بازیکنان باید بهتر شود. باید به این باور برسند که کیفیت بالاتری دارند. چند بازیکن جوان خوب در تیم دیدم. فعلا برای بازی در لیگ برتر خطرناک بودند اما قطعا در بازی‌های بعدی از آن‌ها استفاده می کنیم. باید کمک کنیم تا آن‌ها به ترکیب اصلی برسند چون کیفیتشان در حد بازیکنان اصلی است.

سرمربی سیاه‌جامگان درباره داوری بازی گفت: پنالتی صنعت نفت بیرون از محوطه جریمه بود و داور اشتباه بزرگی مرتکب شد. داور کیفیت خوبی در این دیدار نداشت.
مرزبان درباره غیبت دو بازیکن اصلی‌اش در دیدار بعدی این تیم گفت: این جزو مسائل معمولی فوتبال است. ما باید به بازیکنان جوانمان اعتماد کنیم و با این روش کار را جلو ببریم. حسین مهربان و... را بازی دادیم و شرایط خوبی از خودشان نشان دادند.
او درباره مشکلات خط حمله این تیم گفت: در نیمه نخست ضربات عجولانه‌ای می‌زدیم. در نیمه دوم بهتر شدیم و هر چه قدر جلوتر رفتیم ضربات ایستگاهی بیشتری داشتیم. ضرباتی که داشتیم باعث شد تا حملات خوبی داشته باشیم. در ادامه یوری چلاک را اضافه کردیم که کیفیت خوبی داشت و ضربات سر خوبی می‌زد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین