کد خبر: ۱۰۹۵۵۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۶
رئیس سازمان توسعه تجارت اظهار کرد: تحقق برنامه‌های راهبردی در صادرات در گروی بازتعریف نهادهای موجود است.
ناطقان: مجتبی خسروتاج امروز در مراسم روز ملی صادرات گفت: در سال ۱۳۹۵ صادرکنندگان ما در مسابقه‌ای نابرابر با رقبای خود حضور داشتند که شرایط را برایشان سخت کرده بود، اما آنها از هیچ تلاشی فروگذار نکردند.

وی افزود: تحقق برنامه‌های راهبردی در صادرات در گروی بازتعریف نهادهای موجود و هدایت‌شان به سمت نهادی مقتدر و متشکل از سرمایه انسانی با دانشی کافی است.

رئیس سازمان توسعه تجارت ادامه داد: در طی سه دهه گذشته با تکیه بر مزیت‌های نسبی تلاش‌های تولیدی اتفاق افتاد، اما روز به روز میدان وسیعی از رقابت شکل گرفت. خلق مزیت‌های مبتنی بر روندهای آتی ضرورت روز و امری حیاتی است. همچنین حضور نخبگان و سازمانی مقتدر و مدیرانی در تراز جهانی یکی از نیازهای حیاتی صادرات است.

خسروتاج اضافه کرد: تلاطم‌های سیاسی بنگاه‌های تولیدی در دنیا، بازارهای هدف‌شان را با پیچیدگی روبه‌رو ساخته است. تغییر نظام بنگاه‌ها و بین‌المللی شدن آنها نیازمند سرعت بیشتری است.

مراسم سالروز ملی صادرات از دقایقی پیش با حضور اسحاق جهانگیری – معاون اول رئیس جمهوری، محمد شریعتمداری – وزیر صنعت، معدن و تجارت، مجتبی خسروتاج – رئیس سازمان توسعه تجارت و جمعی از فعالان صادراتی آغاز شد.

در این مراسم قرار است از جمعی از صادرکنندگان نمونه تقدیر به عمل آید.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین