کد خبر: ۱۰۹۶۸۹
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۰۴:۰۰
معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ایران گفت: انجام کارهای تیمی سبب کاهش استرس و اضطراب در زندگی افراد می‌شود.
ناطقان: کاظم ملکوتی معاون پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی ایران صبح امروز در همایش سلامت روان در محیط کار در سالن‌های همایش رازی که برگزار شد، اظهار کرد: استرس تا حدی برای پیشرفت در کارها سودمند است و ما باید استرس ها را در محیط کار، خانه و خیابان کنترل کنیم که در غیر اینصورت دچار بیماری‌های مختلفی می‌شویم. به ازای هر پنج نفر، یک نفر دچار اختلالات روانی و ناراحتی اعصاب هستند.
لزوم اعتماد سازی افراد برای کاهش و کنترل استرس

ملکوتی ادامه داد: باید به توانایی های خودمان نگاه کنیم و اعتماد به نفس را افزایش دهیم تا دچار بیماری و استرس‌های ناشی از مسائل مختلف نشویم. باید خواب و تغذیه سالم را در زندگی رعایت کنیم و مواظب بوده تا ژنی که بیماری ایجاد می‌کند بیدار نشود.

ملکوتی عنوان کرد: مشارکت در کارها باعث کم شدن استرس در زندگی می‌شود و سعی کنید که در خصوص اهداف خود با مدیر مافوق خود صحبت کنید زیرا با این کار دید بهتری از ماهیت کار بدست آورده و هویت شغلی برای شما مشخص می‌شود.

وی تاکید کرد: افراد باید از مدیر مافوق خود آموزش مهارت‌های بیشتری را تقاضا کند زیرا این کار در کاهش استرس موثر است.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین