کد خبر: ۱۰۹۸۲۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۲
شبكه پنج تهران مقدمات تولید 14 سریال جدید را برای مخاطبانش فراهم کرده است.
ناطقان: به نقل از روابط عمومی رسانه ملی؛ شبكه پنج تهران مقدمات تولید 14 سریال جدید را برای مخاطبانش فراهم کرده است.

«بچه مهندس» به تهیه‌كنندگی سعید سعدی و كارگردانی علی غفاری، «هیئت مدیره» به تهیه‌كنندگی مهران رسام و كارگردانی مازیار میری، «زندگی از نو» به تهیه‌كنندگی مهدی شفیعی و كارگردانی علی‌محمد قاسمی، «گرانباری» به تهیه‌كنندگی هومن كبیری و كارگردانی احسان عبدی‌پور و «سارقین روح» به تهیه‌كنندگی ابوالفضل صفری و كارگردانی احمد معظمی و فرهاد نجفی به زودی آماده تصویربرداری می شوند.

گروه فیلم و سریال شبكه پنج سیما، همچنین سریال‌های «بازگشت»، «پاییز تنهایی»، «روزهای خوش»، «چهره به چهره»، «حكم»، «لاك قرمز» و «شبگرد» را در مرحله نگارش دارد و دو مجموعه «كارگاه شماره 48»، «سپیده» آثاری هستند که نگارش آنها تمام شده است.

همچنین دو مجموعه تلویزیونی «از یادها رفته» به تهیه‌كنندگی اكبر تحویلیان و كارگردانی بهرام بهرامیان و «پاهای بی‌قرار» به تهیه‌كنندگی ایرج محمدی و كارگردانی منوچهر هادی در مرحله تولید و تصویربرداری دارند.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین