کد خبر: ۱۰۹۸۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶
رئیس کلانتری 101 تجریش از انهدام باند خرده فروشان مواد مخدر در این محدوده خبر داد.
ناطقان: سرهنگ علیرضا ناصری نژاد در این باره گفت: در روزهای اخیر تعدادی از شهروندان در تماس با پلیس و یا مراجعه به کلانتری اعلام کردند که فردی منزل مسکونی‌اش را به پاتوق افراد معتاد تبدیل کرده و در این محل اقدام به فروش و عرضه مواد مخدر کرده است که در پی دریافت این گزارش رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

وی با بیان اینکه ماموران با اخذ مجوزهای لازم دستگیری افراد حاضر در این پاتوق را در دستور کار خودقرار دادند، گفت: در بررسی‌های بعدی مشخص شد که چهار نفر این محل مسکونی را به پاتوق افراد معتاد بدل کرده و با تشکیل باندی اقدام به خرده فروشی مواد مخدر کردند.

ناصری نژاد با بیان اینکه تیمی از ماموران برای دستگیری این افراد به پاتوق مورد نظر در خیابان اسدآبادی اعزام شدند، گفت: ماموران در عملیاتی این افراد را دستگیر و به مقر پلیس منتقل کردند. همچنین در بازجویی از مخفیگاه آنان 358 گرم انواع مواد مخدر که تعدادی از آنها برای عرضه بسته بندی و توزین شده کشف و ضبط شد.

به گفته رئیس کلانتری 101 تجریش این افراد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم در اختیار ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ قرارگرفت.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین