کد خبر: ۱۰۹۸۷۴
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۱۹:۴۷
مدیر کل امور بانوان و خانواده در استانداری مازندران از سفر معاونت زنان و خانواده ریاست جمهوری به استان مازندران خبر داد.
ناطقان: مریم جمشیدی با بیان اینکه "معصومه ابتکار" در سومین سفر استانی در دولت دوازدهم اول آبان وارد استان مازندران می شود در تشریح برنامه های سفر وی بیان کرد: دیدار و نشست با استاندار مازندران، نشست تخصصی با اعضای تشکل های مردم نهاد و انجمن های خیریه، تشکل های زیستی، اساتید دانشگاه ها و تحصیلگران، حضور در برنامه تلویزیونی خانواده و زندگی، بازدید از مرکز اورژانس اجتماعی ساری، بازدید از مرکز خیریه زنان و کودکان بی سرپرست، شرکت در جلسه شورای اداری منطقه ای سوادکوه شمالی با حضور فرمانداران شرق و مرکز استان و مدیران کل استانی افتتاح نمایشگاه توانمندی بانوان و خانواده در نمایشگاه بین المللی قائم شهر از برنامه های ابتکار در سفر به مازندران است.
منبع: ایسنا
برچسب ها: ابتکار ، سفر ، مازندران
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین