کد خبر: ۱۰۹۸۹۲
تاریخ انتشار: ۳۰ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۱
سخنگوی سازمان اورژانس کشور از مصدومیت در دو حادثه حریق ساختمان شهرداری منطقه 22 تهران، تلفات در حادثه جاده‌ای در محور فیروزه- قوچان و مسمومیت بر اثر استنشاق گاز منوکسید کربن در تبریز خبر داد.
ناطقان: مجتبی خالدی از حریق در ساختمان شهرداری در منطقه 22 تهران واقع در شهرک شهید باقری خبر داد و گفت: ساعت 15:08 امروز این حادثه رخ داد و موجب مصدومیت 2 نفر شد که یکی از مصدومان آقای 36 ساله بود که به بیمارستان حضرت رسول منتقل شد و یک آقای 26 ساله نیز در محل درمان شد.

سخنگوی سازمان اورژانس کشور در مورد وقوع تصادف در کیلومتر 10 محور فیروزه- قوچان نیز گفت: بر اثر برخورد یک دستگاه پژو 405 و یک دستگاه مینی‌بوس در این محور یک نفر فوت کرد و چهار نفر دیگر دچار مصدومیت شدند که به بیمارستان انتقال پیدا کردند.

براساس آخرین گزارش‌ها، این مصدومان در حال حاضر در وضعیت مناسبی هستند و اقدامات درمانی روی آنها در حال انجام است.

وی همچنین از مسمومیت دو نفر بر اثر استنشاق گاز منوکسید کربن در تبریز خبر داد و گفت: این حادثه در چهارراه دامپزشکی تبریز رخ داد و به نظر می‌رسد که علت حادثه استفاده نامناسب از گاز پیک‌نیکی بوده است اما با این حال عوامل آتش‌نشانی در حال بررسی تخصصی علت حادثه هستند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین