کد خبر: ۱۰۹۹۷۱
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۷
پس از حواشی تعطیلات آخر هفته دونالد ترامپ در باشگاه گلفش در ویرجینیا، این بار کاربران عینک مطالعه او را سوژه قرار دادند.
ناطقان: دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا، چندی است به دلیل گذراندن تعطیلات آخر هفته‌ در باشگاه گلفش در ویرجینیا در صدر اخبار قرار دارد.

هر روز ماجرای تازه‌ای از این رئیس جمهور تازه‌کار آمریکایی تیتر جراید می‌شود. اول ماجرای اختلافاتش با ملانیا، سپس پیدا شدن بدل ملانیا و حالا سوژه‌ای جدید که خنده کاربران را برانگیخت.

عکاس خبرگزاری آسوشیتدپرس، در صفحه توئیترش، تصاویری از ترامپ با عینک مطالعه را به اشتراک گذاشت. این تصاویر سوژه کاربران فضای مجازی شد و حالا با عناوین مختلف در حال دست به دست شدن است. کاربران ترامپ را فردی بی‌سواد می‌دانند و استفاده از عینک مطالعه توسط او را کاری مضحک و مسخره تلقی می‌کنند.

تصاویر زیر ترامپ را با عینک مطالعه در حال بازگشت از تعطیلات نشان می‌دهند.


نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین