کد خبر: ۱۰۹۹۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۱
فرمانده یگان انتظامی متروی پایتخت از دستگیری دو زن جیب بر که در طول مرخصی از زندان اقدام به سرقت کرده بودند، خبر داد.
ناطقان: سرهنگ علی راقی دراین باره گفت: عوامل انتظامی هنگام گشت زنی در سکوی متروی ایستگاه امام خمینی، متوجه رفتار مشکوک دو زن که بر روی سکو تردد داشتند شدند که رفتار آنان را تحت نظر قرار داده و مدتی بعد هنگام سرقت این دو نفر را دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

وی با اشاره به بررسی سوابق دو متهم اظهارکرد: هر دو سارق در بازجویی‌های صورت گرفته اقرار کردند که دارای سابقه محکومیت بوده و دوران مرخصی خود از زندان را پشت سر می‌گذارند. 

فرمانده یگان انتظامی مترو پایتخت با بیان اینکه یکی از این زنان به جرم حمل و نگهداری مواد مخدر به حبس ابد محکوم بود، گفت: سارق دیگر نیز محکوم به سرقت بود و هر دوی این افراد ده ها گوشی تلفن همراه را در مترو به سرقت برده بودند.

راقی با بیان اینکه در بازرسی صورت گرفته از متهمان مأموران تعدادی گوشی تلفن همراه بدون سیم کارت و ایران چک جعلی کشف و ضبط کردند، تصریح کرد: این افراد پس از تشکیل پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم و کشف دیگر جرائم در اختیار ماموران کلانتری 113 بازار قرار گرفتند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین