کد خبر: ۱۱۰۰۰۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۷
یک خبرنگار روس در دفتر کارش در مسکو با چاقو مورد حمله قرار گرفت.
ناطقان: به نقل از نیویورک دیلی نیوز، یک فرد مهاجم امروز (دوشنبه) خبرنگار یک شبکه مستقل روسی را در مسکو با چاقو مورد حمله قرار داد. «تاتیانا فلگنگوئر» پس از آنکه در دفتر کارش در یک شبکه رادیویی مورد حمله قرار گرفت، به بیمارستان منتقل شد.

حمله با چاقو به یک خبرنگار روس

گزارشها حاکی از آن است که یک مرد ناشناس وارد دفتر کار این خبرنگار شده و با چاقو، وی را از ناحیه گردن مورد حمله قرار داده است. تاکنون مشخص نشده که فرد مهاجم چه کسی بوده و انگیزه وی از انجام این کار چه بوده است.

این خبرنگار هم اکنون در بیمارستان به سر می برد و جزئیات بیشتری از سلامت وی منتشر نشده است.

حمله به این خبرنگار روس درحالی رخ داده است که هفته گذشته هم یک خبرنگار جمهوری مالت که بارها با افشای اسناد مختلف، اعضای دولت مالت را به پولشویی متهم کرده بود، در اثر انفجار خودروی خود در یک بمبگذاری کشته شد. هزاران نفر از شهروندان مالت در اعتراضی گسترده خواستار روشن شدن علت مرگ وی شدند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین