کد خبر: ۱۱۰۲۷۱
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۱
دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده کلاهبرداری 8 میلیاردی کانون ازدواج آسان توضیحاتی ارائه کرد.
ناطقان: حجت الاسلام و المسلمین موحدی راد دادستان عمومی و انقلاب مرکز سیستان و بلوچستان، در ارتباط با آخرین وضعیت پرونده کلاهبرداری 8 میلیاردی کانون ازدواج آسان گفت: رای این پرونده صادر شده و پرونده در اجرای احکام است.

وی ادامه داد: متهم پرونده مذکور نیز در زندان است.

رئیس کل دادگاه‎های عمومی و انقلاب زاهدان در ارتباط با این پرونده به خبرگزاری میزان گفته بود پرونده 900 شاکی دارد که آراء به آنها ابلاغ شده و منتظر تجدیدنظرخواهی شکات هستیم تا حکم قطعی شود، در این پرونده 80 میلیارد ریال کلاهبرداری شده که 50 میلیارد ریال آن از طریق دادسرای عمومی و انقلاب زاهدان و خانواده های متهمان به مالباختگان پرداخت شده است در حال حاضر نیز به میزان سهم هر یک از شکات و بزه‎دیدگان طبق اولویت وجوه پرداخت خواهد شد.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین