کد خبر: ۱۱۰۶۹۷
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۱۶
ادعای عضو فراکسیون امید:
پروانه سلحشوری ادامه داد: بحث این نبود که آقای غلامی رویکرد مشخص سیاسی ندارد بلکه دانشجویان به مسائل صنفی و برنامه ایشان هم نقد داشتند و این برنامه را مشتری‌مدارانه می‌دانستند و می‌گفتند به جای اینکه به سمت آموزش رایگان برویم، برعکس می‌شود و مدرک‌گرایی ترویج خواهد شد و همچنین دانشجویان نوع مدیریت وی را به شکل مصداقی نقد کردند.
ناطقان: پروانه سلحشوری پیرامون وضعیت گزینه پیشنهادی وزارت علوم گفت: رییس و برخی از اعضای فراکسیون امید از جمله آقایان فرید موسوی، محمود صادقی و داوود محمدی و من روز گذشته با جمعی از فعالان دانشجویی درباره گزینه وزارت علوم نشستی داشتیم. در این نشست دانشجویان مباحثی را مطرح کردند و از فراکسیون امید گلایه داشتند و گفتند انتظار بیشتری از این فراکسیون وجود دارد.  حتی این مسأله نیز مطرح شد که با خود آقای غلامی دیدار داشته باشند.

وی ادامه داد: بحث این نبود که آقای غلامی رویکرد مشخص سیاسی ندارد بلکه دانشجویان به مسائل صنفی و برنامه ایشان هم نقد داشتند و این برنامه را مشتری‌مدارانه می‌دانستند و می‌گفتند به جای اینکه به سمت آموزش رایگان برویم، برعکس می‌شود و مدرک‌گرایی ترویج خواهد شد و همچنین دانشجویان نوع مدیریت وی را به شکل مصداقی نقد کردند.

سلحشوری یادآور شد: آقای عارف در این نشست تاکید کرد فراکسیون در حال ارزیابی در مورد وزرای پیشنهادی است و تاکنون به جمع‌بندی نرسیده‌اند و آقای صادقی نگاه مثبتی به برنامه‌های آقای غلامی داشت. آقای داوود محمدی هم تاکید کرد که اعضای فراکسیون به مردم وفاداراند و چیزی خلاف خواست مردم انجام نمی‌دهند، اما تاکید همه اعضا این بود که فراکسیون به جمع‌بندی نرسیده است.

به گفته این نماینده مجلس، فعالان دانشجویی در این نشست مستندات خود را در مورد وزیر پیشنهادی علوم به نمایندگان ارائه کردند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین