کد خبر: ۱۱۰۷۰۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۰۶:۴۳
نماینده قائمشهر در گفتگو با "ناطقان":
عبدالله رضیان ادامه داد: توجیهی ندارد وقتی کالایی با کیفیت مناسب توسط تولید کنندگان داخلی عرضه می شود، ما به سراغ خارجی ها برویم و قطعا در این میان دلال های وارداتچی از وزیرجوان عصبانی خواهند شد که جلوی کاسبی آنها را گرفته و ممکن است علیه او فضاسازی هم بکنند.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در گفتگو با خبرنگار "ناطقان" پیرامون اعلام ممنوعیت واردات 21قلم از تجهیزات مخابراتی از سوی وزارت ارتباطات گفت: این تصمیم بسیار عقلانی  و در راستای تقویت تولید داخل و اقتصادمقاومتی بود، و امیدواریم همه دستگاه های دولتی الگو بگیرند.

عبدالله رضیان ادامه داد: توجیهی ندارد وقتی کالایی با کیفیت مناسب توسط تولید کنندگان داخلی عرضه می شود، ما به سراغ خارجی ها برویم و قطعا در این میان دلال های وارداتچی از وزیرجوان عصبانی خواهند شد که جلوی کاسبی آنها را گرفته و ممکن است علیه او فضاسازی هم بکنند، اما برای حمایت از تولید داخل گاهی باید فحش هم شنید.

نماینده مردم قائمشهر در پاسخ به این سوال که آیا واردکنندگان برای فعالیتهایشان از برخی نمایندگان مجلس هم کمک می گیرند، گفت: وکلای ملت قسم خورده اند که مدافع منافع ملت باشند و اگر کسی بخواهد با حمایت از واردکنندگان، ضربه ای به تولید داخلی بزند، یقینا خدمت نکرده است و من هم مصداقا چنین موردی را در همکارانم ندیده ام.


نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین