کد خبر: ۱۱۰۷۴۲
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۴
تعدادی از دلال های واردات تجهیزات مخابراتی که تحت عنوان شرکت های مخابراتی اقدام به واردات کالاهای تولید داخل می کردند، نسبت به دستور توقف واردات ابراز نگرانی کردند.
ناطقان: همانطور که انتظار می رفت بدنبال دستور وزیرارتباطات مبنی بر ممنوعیت واردات 21قلم از تجهیزات مخابراتی تولید داخل، تعدادی از واردکنندگان تجهیزات مخابراتی طی نامه ای به آذری جهرمی درخواست توقف این دستور را مطرح کردند.

دلال های تجهیزات مخابراتی، در شرح این نامه بدون اشاره به سودهای کلانی که از محل واردات این کالاها نصیبشان می شد و بدون توجه به آسیب هایی که تولید کنندگان داخلی این تجهیزات متحمل می شوند، پیرامون احتمال عقب ماندگی(!) صنعت it با اعمال محدودیت برای واردات آنها هشدار دادند.

به گزارش ناطقان؛ پیش از این عبدالله رضیان(عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس) طی مصاحبه ای با حمایت از دستور وزیر ارتباطات برای توقف واردات کالاهای تولید داخل گفت: توجیهی ندارد وقتی کالایی با کیفیت مناسب توسط تولید کنندگان داخلی عرضه می شود، ما به سراغ خارجی ها برویم و قطعا در این میان دلال های وارداتچی از وزیرجوان عصبانی خواهند شد که جلوی کاسبی آنها را گرفته و ممکن است علیه او فضاسازی هم بکنند، اما برای حمایت از تولید داخل گاهی باید فحش هم شنید.


نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین