کد خبر: ۱۱۰۷۵۳
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶
منابع امنیتی لیبی تاکید کردند، نیروهای امنیتی این کشور ۳۷ جسد مجهول الهویه را در شهر بنغازی شناسایی کردند.
ناطقان: به نقل از روسیا الیوم، نیروهای امنیتی لیبی در شهر "آبیار" در ۷۰ کیلومتری بنغازی در شرق لیبی به ۳۷ جسد دست یافتند، اما هنوز اطلاعاتی درباره هویت احتمالی آنها ارائه نکرده‌اند.

پیشتر "ارتش ملی لیبی" به رهبری خلیفه حفتر اعلام کرد در ماه ژوئیه به بنغازی کنترل یافته و اخیرا تعدادی از اجساد مجهول الهویه را پیدا کرده است.

نیروهای ویژه لیبی موسوم به "صاعقه" نیز ماه گذشته گور جمعی حاوی ۸۰ جسد در منطقه‌ای باستانی در شمال بنغازی را شناسایی کردند.

خبرگزاری لیبی به نقل از مرعی حوتی، افسر تحقیقات نیروهای ویژه گفت: نیروهای مسلح لیبی به همراه هلال احمر شعبه بنغازی نبش قبر و تحویل گرفتن اجساد این گور را ادامه می‌دهند و برای شناسایی هویت آنها آزمایشاتی صورت گرفته است.

این نخستین بار نیست که مقامات بنغازی به گورهای جمعی دست می‌یابند، سال گذشته نیز هلال احمر گوری جمعی حاوی ۷۲ جسد در منطقه مذکور را شناسایی کرده بود.
منبع: ایرنا
برچسب ها: گور جمعی ، بنغازی ، لیبی
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین