کد خبر: ۱۱۰۸۴۵
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۶
رییس شورای شهر تهران، ری و تجریش از قول لاریجانی برای حل مشکل سپنتا نیکنام عضو منتخب شورای شهر یزد خبر داد.
ناطقان: محسن هاشمی‌رفسنجانی صبح امروز در ابتدای جلسه شورای شهر تهران با اشاره به حادثه انفجار در پالایشگاه نفت شهید تندگویان، گفت: این حادثه به دلیل عدم رعایت مسائل ایمنی رخ داده که به بازماندگان هفت قربانی این حادثه تسلیت می‌گوییم و برای مجروح حادثه نیز طلب بهبودی داریم.

وی همچنین درخصوص موضوع عضویت سپنتا نیکنام منتخب شورای شهر یزد نیز با بیان اینکه مساله این فرد به یک سوال برای افکار عمومی تبدیل شده است، گفت: از آنجایی که دولت و مجلس برگزارکنندگان این انتخابات بودند، باید مدافع حقوق مردم باشند و شورای شهر نیز نمی‌تواند به این موضوع ورود کند.

رییس شورای شهر تهران، ری و تجریش با بیان اینکه در ملاقات با لاریجانی موضوع سپنتا نیکنام این مساله مطرح شد، گفت: رییس مجلس قول دادند که با اختیارات و شخصیت حقیقی که دارد، این مساله را حل کند و امیدواریم در این شرایط حساس بین‌المللی این موضوع مرتفع شود.

هاشمی‌رفسنجانی همچنین به روز پدافند غیرعامل اشاره کرد و گفت: شهرداری و دولت باید نسبت به پدافند غیرعامل کردن همه ایستگاه‌های مترو اقدام کنند.



منبع: ایرنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین