کد خبر: ۱۱۰۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹
علی رغم مخالفت فراکسیون امید، غلامی رای اعتماد گرفت
با پایان یافتن جلسه امروز مجلس پیرامون بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی، منصور غلامی با رای قاطع 180تن از وکلای ملت راهی وزارت علوم شد و در این وزن کشی سیاسی بار دیگر اثبات شد فراکسیون امید به ریاست محمدرضا عارف حتی نمی تواند بعنوان اقلیتی "موثر" در تحولات خانه ملت اثرگذار باشد.
ناطقان: فراکسیون امید که در ابتدای شکل گیری مجلس دهم، ادعای بدست آوردن کرسی ریاست پارلمان را داشت، با شکست سنگین محمدرضا عارف در برابر علی لاریجانی، این پیام روشن را دربافت کرد که در این مجلس امکان تشکیل فراکسیون اکثریت را ندارد.

در ایام معرفی کابینه دولت دوازدهم به مجلس، فراکسیون امید با تمام توان به مخالفت با جوان ترین وزیرپیشنهادی رئیس جمهور پرداخت، اما علی رغم هجمه های سنگین رسانه های معاند، آذری جهرمی توانست رای اعتماد اکثریت وکلای ملت را برای تصدی کرسی وزارت ارتباطات کسب نماید.

http://images.khabaronline.ir/images/2017/9/position50/17-9-30-0561513950324135823910_photol.jpg

طی روزهای اخیر که روحانی دو وزیر جامانده از کابینه را به مجلس معرفی کرد، اعضای فراکسیون امید مخالفتشان را با منصور غلامی بعنوان گزینه پیشنهادی وزارت علوم اعلام کردند و حاضر به حمایت از او نشدند.

به گزارش ناطقان؛ با پایان یافتن جلسه امروز مجلس پیرامون بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی، منصور غلامی با رای قاطع 180تن از وکلای ملت راهی وزارت علوم شد و در این وزن کشی سیاسی بار دیگر اثبات شد فراکسیون امید به ریاست محمدرضا عارف حتی نمی تواند بعنوان اقلیتی "موثر" در تحولات خانه ملت اثرگذار باشد.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین