کد خبر: ۱۱۱۰۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱
قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت:مراسم ١٣ آبان در تهران از محل لانه جاسوسی شیطان بزرگ با پوشش خبری ١١٠ عکاس و خبرنگارخارجی و ٥٠٠ عکاس و خبرنگار داخلی انجام می‌شود.
ناطقان: نصرت‌اله لطفی در نشست خبری که صبح امروز در سالن اجتماعات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد، اظهار داشت: امسال ٣ هزار و ٥٠٠ خبرنگار و عکاس و فیلمبردار مراسم ١٣ آبان را در کل کشور پوشش می‌دهند.

وی ادامه داد: مراسم ١٣ آبان در تهران از محل لانه جاسوسی شیطان بزرگ با پوشش خبری ١١٠ عکاس و خبرنگارخارجی و ٥٠٠ عکاس و خبرنگار داخلی انجام می‌شود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: سخنرانان مراسم ١٣ آبان در تهران امیرشمخانی دبیرشورای امنیت ملی، در مشهد ضرغامی عضو شورای عالی فضای مجازی، در قم سردارسلامی جانشین فرماندهی سپاه و در اصفهان حجت الاسلام رحیمیان خواهند بود.

لطفی افزود: مراسم ۱۳ آبان در روز شنبه از ساعت ۹:۳۰ الی ۱۱:۳۰ صبح مقابل لانه جاسوسی سابق آمریکا واقع در خیابان طالقانی تقاطع خیابان شهید مفتح با حضور گسترده اقشار مختلف مردمی برگزار خواهد شد. قرائت بیانیه‌های دانش آموزی، دانشجویی و اجرای سرود همگانی دانش آموزی و همچنین قرائت قطعنامه سراسری به عنوان آخرین مواضع ملت ایران از دیگر برنامه‌های این مراسم خواهد بود.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به برخی از برنامه‌های اجرایی از سوی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برای بزرگداشت روز ۱۳ آبان گفت: دیدار دانش‌آموزان ودانشجویان با مقام معظم رهبری در روز پنجشنبه یازدهم آبان ماه، اختصاص بخشی از خطبه‌های نماز جمعه ۱۲ آبان در بیش از ۱۰۰۰ شهر و پرداختن به موضوع استکبار ستیزی ملت ایران توسط خطبا و ائمه جمعه کشور، حضور یکپارچه هیئات مذهبی با نشان و پرچم‌های عزای حسینی در راهپیمایی ۱۳ آبان سراسر کشور از جمله این برنامه‌ها خواهد بود.

وی ادامه داد: با تشکیل ستاد‌های ۱۳ آبان در دفاتر این شورا در سراسر کشور برنامه‌های متنوعی دراستان‌ها طراحی و اجرا می‌شود که از جمله اعزام سخنران به تمامی استان‌های کشور به جهت ایراد سخن در تظاهرات مردمی ۱۳ آبان خواهد بود.

لطفی با بیان اینکه در بیش از ۱۰۵ هزار مدرسه در سراسر کشور زنگ استکبارستیزی در ساعت ۸ صبح ۱۳ آبان نواخته می‌شود، افزود: دانش آموزان متوسطه شرکت کننده در تظاهرات سراسر کشور کتاب‌های جغرافیای خودشان (صفحه معرفی خلیج فارس) را به نشانه اعتراض به سخنان ترامپ بر روی دست حمل می‌کنند.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور با اشاره به پوشش تصویری شبکه‌های مختلف تلویزیونی داخلی، شبکه‌های خارجی از مراسم ۱۳ آبان امسال تصریح کرد: سه شبکه آمریکایی و تعدادی شبکه تلوزیونی دیگراز کشور‌های عراق، چین، ژاپن، اتریش، آلمان، لبنان و ترکیه نیز این برنامه را پوشش خواهند داد.

وی عنوان کرد: در روز ۱۳ آبان برنامه‌های ملی و سراسری در تهران و تمامی استان‌های کشور از جمله در بیش از ۱۰۰۰ شهر وبخش کشور با حضور اقشار مختلف مردمی و در دست داشتن پرچم‌های یا حسین و هیهات من الذلة این مراسم باشکوه برگزار می‌شود. از ویژگی خاص مراسم امسال ۱۳ آبان، آغاز تظاهرات ضد استکباری با شعار غیرت انقلابی در ساعت ۹:۳۰ به صورت همزمان در سراسر کشور خواهد بود.

لطفی تأکید کرد: در پاسخ به یاوه گویی احمقانه وابلهانه ترامپ رئیس جمهور آمریکا حضوریکپارچه مردم ایران در تظاهرات ضداستکباری ۱۳ آبان با شعار "غیرت دینی و من یک سپاهی هستم" را شاهد خواهیم بود.


منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین