کد خبر: ۱۱۱۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱
سرمربی سایپا می‌گوید که پرسپولیس در دیدار برابر سایپا کار خاصی انجام نداده است.
ناطقان: تیم‌های پرسپولیس و سایپا در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر به مصاف هم رفتند که این دیدار در نهایت با پیروزی دو بر صفر سرخ‌پوشان به پایان رسید تا آن‌ها موقتا به صدر جدول رده‌بندی برسند.

علی دایی در نشست خبری پیش از این دیدار اظهار کرد: هر دو گل روی اشتباه ما بود. پرسپولیس کار خاصی انجام نداد. دقایق آخر نیمه دوم ما موقعیت‌های خوبی ایجاد کردیم. ما می‌توانستیم اشتباهات کمتری انجام دهیم. خطاها به نفع پرسپولیس بود. دقایق ۱۴ کامیابی‌نیا خطا انجام داد ولی به او کارت داده نشد و باید در نیمه دوم اخراج می‌شد.

او افزود: با این که عقب بودیم اما عملکرد بهتری داشتیم. بازیکنانم به قدری بد بودند که اگر می‌توانستم تعویض‌های بیش‌تری انجام می‌دادم.

سرمربی سایپا درباره عملکرد پرسپولیس بیان کرد: شما دیدید اخباری در طول بازی به غیر از دو موقعیت گل کار دیگری انجام دهد. آیا شیرجه‌ای برای مهار توپ انجام دهد؟

دایی ادامه داد: ما به بازیکن احتیاج داریم. متاسفانه از بازیکنانی که اکنون در اختیار داریم بهتر گیرمان نیامد. سایپا چهار جای خالی در فهرست خود دارد که با مصدومیت ایوب کلانتری به‌خاطر پارگی رباط صلیبی فهرست ما جای خالی بیش‌تر خواهد داشت.

او درباره دعوت بازیکنانش به تیم ملی و بازی دادن به مهره‌های جوان توضیح داد: آقای کامیاب نخستین بازی‌اش را در لیگ برتر انجام داد. طبق قاعده باید بازی راحت‌تری را برای او انتخاب می‌کردم اما دست ما خالی است و مجبور شدیم از او استفاده کنیم. هم‌چنین دعوت شدن ۵ بازیکن از ما به تیم ملی بیش‌تر به ضرر ما خواهد بود تا به نفع ما! همین الان تعداد بازیکن زیادی را در اختیار نداریم. حالا هم پنج بازیکن بیش‌تر در کنار ما نخواهد بود و با ما تمرین نخواهند کرد.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین