کد خبر: ۱۱۱۱۹۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱
مالک باشگاه نفت قصد ورود به جایگاه ویژه را داشت که به دلیل عدم هماهنگی در این مورد به او اجازه ورود داده نشد.
ناطقان: استقلال و تیم فوتبال نفت از ساعت 17 و 45 دقیقه در چارچوب هفته یازدهم لیگ برتر فوتبال ایران در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند.

* قبل از شروع بازی تنها میلاد فراهانی از تیم نفت به سمت نیمکت استقلال رفت.

* با توجه به غیبت مهدی رحمتی و خسرو حیدری در ترکیب ثابت استقلال در این بازی امیدابراهیمی بازوبند کاپیتانی بر دست بسته است.

* خسرو حیدری، حسن بیت‌سعید، علی قربانی، سجاد شهباززاده، آرمین سهرابیان، مهدی قائدی، امید نورافکن و لئوناردو پادوانی نیمکت‌نشینان استقلال را تشکیل می‌دهند.

* جهانیان مالک باشگاه نفت قصد ورود به جایگاه ویژه را داشت که به دلیل عدم هماهنگی و نداشتن بلیت دقایقی پشت در جایگاه معطل ماند و به او اجازه ورود نمی‌دادند. بعد از هماهنگی‌هایی که صورت گرفت در نهایت جهانیان وارد جایگاه شد.

* هواداران استقلال علیه عادل فردوسی‌پور مجری برنامه 90 شعار سر دادند و او را یکی از دشمنان باشگاه استقلال قلمداد کردند.

* یکی از خبرنگاران با یکی از ماموران برقرارکننده نظم در ورزشگاه دچار جدال لفظی شد و با وساطت اطرافیان این مسئله به پایان رسید.

* داکروز مربی تیم ملی با حضور در ورزشگاه این بازی را از نزدیک نظاره می‌کند.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین