کد خبر: ۱۱۱۲۰۲
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲
وزارت خزانه داری آمریکا از اعمال تحریم‌های جدید علیه ایران خبر داد.
ناطقان: وزارت خزانه‌داری آمریکا، یک روز بعد از اجرایی شدن قانون «مقابله با دشمنان آمریکا از طریق تحریم‌ها» تحریم‌های تازه‌ای علیه ایران اعمال کرد.

 جزئیات اعلامیه تحریمی جدید آمریکا در مورد ایران

خزانه‌داری آمریکا دقایقی قبل با انتشار فهرستی از مقامات و شرکت‌های ایرانی، آن‌ها را به بهانه ارتباط با سپاه پاسداران و همراستا با اجرای قانون «کاتسا» در فهرست تحریم قرار داده است.

نکته قابل توجه در این فهرست این است که تمام این افراد و شرکت‌ها پیش از این هم در فهرست تحریم‌های آمریکا قرار داشته‌اند و اعلامیه جدید تنها بهانه‌ای جدید، به فهرست دلایل تحریم این افراد و شرکت‌ها اضافه کرده است.

بر اساس قانون کاتسا، دارایی‌های این افراد و شرکت‌ها در آمریکا بلوکه شده، شرکت‌ها و افراد آمریکایی امکان معامله با آن‌ها را نداشته و این افراد امکان ورود به آمریکا را نخواهند داشت.

 
منبع: ایرنا
برچسب ها: تحریم ، آمریکا ، ایران
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین