کد خبر: ۱۱۱۴۱۹
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰
همه ی ما می خواهیم جذابیت زیادی برای جنس مخالف داشته باشیم. در حالی که می تواند یک رویای دور افتاده به نظر بیاید. اما از نظر روان شناختی و علمی روش هایی وجود دارد که به راحتی می توان جذاب شد.
ناطقان: از نظر روان شناختی مردانی که چانه ی خود را بالا می گیرند افرادی با اعتماد به نفس بالا به نظر می آیند. (حتی اگر نیستند!) همچنین این حالت یک پوزیشن جذاب برای صورت است چون به دیده شدن زاویه ی فک صورت کمک می کند و اثر لاغری بر منطقه ی گردن دارد که برای رفع غبغب موثر است.

 

جذابیت اکتسابی است و هرکسی پتانسیل جذاب شدن را دارد.

 

استفاده از عینک آفتابی را فراموش نکنید.

 

ونسا بروان مدرس دانشگاه ناتینگهام ترنت، بر اساس کنجکاوی خود درباره ی اینکه چرا افرادی که عینک آفتابی می گذارند جذاب تر به نظر می آیند تحقیقاتی انجام داد و به ترکیبی از دلایل دست یافت.

 

اول، چشم ها پنجره ای برای روح هستند و چیزی شگفت آور در مورد آنها وجود دارد که از ما پنهان می شود. ما انسان ها موجودات کنجکاوی هستیم و در مورد آنچه که پشت عینک آفتابی پنهان شده است این حس کنجکاوی در ما تحریک می شود.

 

در مرحله ی دوم، عینک تقارن بیشتری به صورت اضافه می کند. همچنین این یک نکته ی مثبت برای مردانی است که صورت کم سن و سال دارند، چرا که خطوط عینک می تواند به آنها ظاهری مردانه تر و قوی تر بدهد.

 

 نکاتی که شما را جذاب می کند

 

افزایش سطح آدرنالین خون

 

زمانی که شما میخواهید تصمیم بگیرید که در یک قرار ملاقات چه کارهایی انجام دهید، چیزی را امتحان کنید که موجب ترشح آدرنالین در بدنتان شود.

 

کاری جسورانه مانند تماشای یک فیلم ترسناک! آدرنالین به عنوان یک داروی مقوی عمل می کند و حتی می  تواند کمک کند که اعصاب شما به طرز عجیبی آرام شود.

 

به همین ترتیب ورزش هایی با هیجان بیشتر در نظر بگیرید. یک مطالعه در سال ۲۰۱۴ در دانشگاه آلاسکا نشان داد که زنان بیشتر جذب مردانی می شوند که فعالیت های با هیجان زیاد مانند غواصی در عمق دریا و دوچرخه سواری در کوهستان انجام می دهند.

 

نمایش مروارید های سفید

 

هیچ جای بحثی نیست که یک لبخند چقدر می تواند جذابیت داشته باشد. در حقیقت این یکی از اولین چیزهایی است که مردم در مورد یکدیگر توجه می کنند و البته در برخی موارد می تواند عاملی برای نادیده شدن سایر عناصر جذابیت باشد.

 

مراقب دندان هایتان باشید و آنها را درخشان و براق نگه داری کنید.

 

 

میوه ها و سبزیجات بخورید.

 

این جمله از کودکی در گوش ما گفته می شود، اما واقعا خوردن میوه و سبزی در جذابیت تاثیر دارد. آنها نه تنها سلامتی شما را با کنترل کردن وزنتان حفظ می کند بلکه ویتامین ها و مواد مغذی لازم برای بهبود پوست و مو را نیز به شما می دهد.

 

در یک گروه عضو شوید.

 

افرادی که عضوی از یک گروه هستند از جذابیت بیشتری نسبت به افرادی که با همان شرایط در هیچ گروهی عضو نیستند برخوردارند. انسان ها تمایل دارند شخصیت ها را در گروه ها پردازش کنند، به این معنی که ما "متوسط” همه ی چهره هایی از یک گروه را که می بینیم در نظر می گیریم.

 

یک مطالعه از دانشگاه کالیفرنیا در سن دیگو از شرکت کنندگان خواست تا میزان جذابیت افراد را در تصاویر انفرادی در مقایسه با عکس گروهی ارزیابی کنند. نتایج نشان داد که شرکت کنندگان به مردان و زنانی که در عکس گروهی بودند رای بیشتری برای جذابیت دادند.

 

بنابراین اگر شما با افراد جذابی رفت و آمد کنید، خودتان نیز جذاب به نظر خواهید آمد. بدیهی است که این روش همیشه جواب نمی دهد، چون در نهایت شما قصد دارید که تنهایی به قرار ملاقات بروید.

 

اما اگر شما می خواهید یک عکس عالی داشته باشید و یا فردی را که فقط یکبار می بینید تحت تاثیر قرار دهید، استفاده از گروه روش خوبی است.

 

 

یک مقدار متوسط همیشه هم چیز بدی نیست.

 

یک مطالعه انجام شده توسط استاد دانشگاه نبراسکا، صورت افراد را بر اساس تقارن آنها بررسی کرد. هر چه تقارن بیشتر باشد بهتر است. او همچنین سایر جنبه ها را نیز مطالعه کرد:

 

لب های ضخیم با یک خط در وسط، در واقع لب هایی نه خیلی باریک و نه خیلی پر. مواردی که بیشتر متقارن بودند و یا حد متوسطی داشتند امتیاز بیشتری دریافت کردند. بنابراین اگر لب های بزرگی ندارید نگران نباشید. لب هایی با اندازه ی متوسط خوب هستند و ترجیح داده می شوند.

 

ورزش کنید و فرم بدن خود را به شکل V کنید.

 

در حالی که بسیاری از مردان فرم ساعت شنی را برای زنان ترجیح می دهند، بسیاری از زنان، مردانی با بدنی V شکل، با سینه ها و شانه هایی پهن تر از کمر دوست دارند.

 

البته ممکن است به دلیل ژنتیک با تمرین نیز نتوان به این حالت دست یافت، در این صورت می توانید از کت و شلوار و تیشرت هایی که فرم بدن را شبیه این حالت می کنند استفاده کنید.

 

 

در استفاده از عطر و ادکلن زیاده روی نکنید.

 

بله، شما می خواهید برای احساس جذابیت بوی خوبی بدهید اما زیبایی و جذابیت بوی طبیعی بدن را فراموش نکنید. فرومون های طبیعی تاثیر مهمی در هورمون های بدن دارند که عطر های مصنوعی نمی توانند این تاثیر را داشته باشند.

 

همچنین این یک حقیقت است که برخی افراد نسبت به عطر حساسیت دارند و شما نباید در قرار ملاقات هایتان باعث شوید که به آنها حمله ی آسم دست بدهد!
منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین