کد خبر: ۱۱۱۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۷:۱۳
یک پژوهشگر طب سنتی مهم‌ترین علت‌های بروز بیماری کبد چرب در افراد را تشریح کرد.
ناطقان: ابراهیم ایراندوست پژوهشگر طب سنتی اظهار کرد: کبد به عنوان یک عضو حیاتی بدن نقش پالا‌یشگاه را ایفا می‌کند و هنگامی که فرد غذاهای چرب مانند فست‌ فو‌د و یا مواد غذایی سرخ کردنی به مقدار زیادی مصرف می‌کند به مرور زمان کبد‌ش چرب می‌شود؛ و در صورتی که اقدامات لازم برای درمان به موقع آغاز نشود افراد دچار بیماری کبدی می‌شوند.

 
وی بیان کرد: نوشیدنی هایی مانند قهوه،‌ نسکافه و کافئین باعث می‌شود آنزیم‌های کبدی از حالت طبیعی خارج شود و این امر باعث بروز کبد چرب در افراد می شود که عواملی مانند تغییر رنگدانه‌های روی پوست،‌ جوش، آلرژی‌های خا‌رشی توام با اگزما،‌ ریزش مو، تلخی دهان به هنگام صبح و گرمی بدن را به همراه دارد.

چرا کبد چرب می شود؟

ایراندوست با بیان اینکه افراد برای درمان کبد چرب در مرحله نخست باید غذاهای مضر را از وعده های غذایی خود حذف کنند، افزود: اصلاح الگوی تغذیه یکی از بهترین درمان های کبد چرب محسوب می‌شود؛ مخلوط یک قاشق غذاخوری خاک شیر را با عرق کاسنی و شا‌تره به همراه کمی عسل به مدت سه ماه هنگام صبح به صورت ناشتا مصرف کنید و این اقدام سبب می شود تا کبد چرب به طور قطع درمان شود.

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین