کد خبر: ۱۱۱۶۰۰
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۸
در ادامه هفته چهارم رقابتهای لیگ اروپا از ساعت 23 و 35 دقیقه دیدارهای شش گروه دوم برگزار شد .
ناطقان: در ادامه هفته چهارم رقابتهای لیگ اروپا از ساعت 23 و 35 دقیقه دیدارهای شش گروه دوم برگزار شد که در مهمترین دیدار تیم آرسنال در لندن مقابل ستاره سرخ بلگراد با نتیجه بدون گل متوقف شد.

در دیگر مسابقه گروه H کلن با نتیجه پنج بر دو مهمانش باته بوریسف را شکست داد.در جدول این گروه آرسنال و ستاره سرخ با 10 و پنج امتیاز اول و دومند.

در دیگر مسابقه حساس امشب لاتزیو در ورزشگاه المپیکوی رم با یک گل نیس فرانسه را مغلوب کرد و صعودش را قطعی کرد. تک گل بازی را له مارچند دقیقه 90 به اشتباه وارد دروازه خودشان کرد. در دیگر مسابقه گروه K  ویتسه با دو گل مغلوب مهمانش زولته وارخم بلژیک شد. در جدول این گروه لاتزیو و نیس با 12 و شش امتیاز در رتبه اول و دوم قرار دارند.

در دیگر دیدار امشب اوسترشوندز در حالی که سامان قدوس را 90 دقیقه در نوک حمله داشت به مصاف بیلبائو رفت و با یک گل مغلوب میزبان خود شد.البته اوسترشوندز با این شکست همچنان با هفت امتیاز صدرنشین گروه است و بیلبائو با پنج امتیاز سوم است.

 

نتایج کامل دیدارهای همزمان برگزار شده در لیگ اروپا به شرح زیر است:

گروه G


ویکتوریا پلژن 4 -لوگانو یک

 گروه H


آرسنال صفر- ستاره سرخ بلگراد صفر
 

کلن 5 - باته بوریسوف 2

گروه I


سالزبورگ صفر - قونیه اسپور صفر


ویتوریا گیمارش یک - مارسی صفر

گروه J

اتلتیک بیلبائو یک - استرشوندس صفر


هرتابرلین 2 - زوریا صفر

 گروه K


لاتزیو یک-نیس صفر


ویتسه آرنهایم صفر - زولته وارخم 2

 گروه L


روزنبرگ یک - زنیت یک


رئال‌سوسیداد 3- واردار صفر
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین