کد خبر: ۱۱۱۷۸۶
تاریخ انتشار: ۱۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۲۳
شایان مصلح با توجه خلقیات مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و مربی فعلی تیم پرسپولیس گفت: برای خودم خیلی جالب بود که ایشان با من همراهی کرد البته از قبل شنیده بودم که ایشان در ماه رمضان افطاری می دهد و اینکه تو ایام عذا و اعیاد به بازیکنان تبریک و یا تسلیت می گفتند.
ناطقان: شایان مصلح بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس که امسال برای راهپیمایی اربعین عازم کشور عراق شده است از نحوه اخذ اجازه خروج از کشورش گفت.

وی اظهار کرد: من تا کنون 5 بار در راهپیمایی اربعین شرکت کرده ام که هر سال با توجه و لطف مربیانم این اجازه را به من می دادند که برای شرکت در راهپیمایی به مرخصی بروم. البته مربیان گذشته من همه مسلمان و شیعه بودند و حس و حال مرا درک می کردند ولی امسال آقای برانکو با وجود اینکه شاید به طور دقیق نمی توانست انگیزه من را برای حضور در راهپیمایی حس کند اما به من لطف کرد و به من اجازه داد که در این مراسم شرکت کنم.

این بازیکن تیم پرسپولیس با توجه خلقیات مربی سابق تیم ملی فوتبال ایران و مربی فعلی تیم پرسپولیس گفت: برای خودم خیلی جالب بود که ایشان با من همراهی کرد البته از قبل شنیده بودم که ایشان در ماه رمضان افطاری می دهد و اینکه تو ایام عذا و اعیاد به بازیکنان تبریک و یا تسلیت می گفتند.

مصلح مصاحبه خود با این برنامه را با دکلمه خوانی شعری که خودش در خصوص زیارت امام حسین (ع) سروده بود به پایان رساند.

برنامه اقیانوس آرام از 11 تا 18 آبان ماه هر شب ساعت 18 از شبکه دوم سیما به طور زنده از کربلای معلی پخش می شود.

منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین