کد خبر: ۱۱۱۹۱۱
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۲
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری از سمت خود استعفاء داد.
ناطقان: کردونی، رئیس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت تعاون ، کار و رفاه اجتماعی ضمن اعلام این خبر  اظهار کرد: محمود اسلامیان، مدیر عامل صندوق بازنشستگی کشوری که از مهرماه ۹۳ در این سمت حضور داشتند، استعفای خود را به دکتر ربیعی، وزیر رفاه تقدیم کرد.

پیام خداحافظی مدیرعامل صندوق به بازنشستگان

محمود اسلامیان پس از تقدیم استعفای خود به علی ربیعی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، در پیامی خطاب به بازنشستگان، ضمن مروری بر عملکرد خود در سه سال گذشته، حل مشکلات بازنشستگان را نیازمند پیگیری‌های مستمر دانست.

وی در پیام خود خطاب به بازنشستگان کشوری آورده است:

«محضر بازنشستگان عزیز و فرهیخته
خدمات و زحمات شما بزرگواران طی سال‌های متمادی بر هیچکس پوشیده نیست.
شما عمر و جوانی خویش را در خدمت به کشور سپری نموده‌اید.
بنده کوچکتر، هیچگاه دلسوزی و زحمات معلمین و اساتید خویش را فراموش نکرده و تا آخر عمر خود را مدیون آن عزیزان می دانم.
خدا را شاکرم که توفیق خدمت به شما خوبان نصیب اینجانب شد. در نشست‌ها و جلسات متعدد با دردهایتان آشنا شدم و احساس مسئولیت جدی نمودم.
خدا را گواه می‌گیرم تلاش زیادی با حمایت دولت و وزیر محترم نموده تا بتوانیم تاثیری در کاهش آلام داشته باشیم.
طی سه سال گذشته حقوق بازنشستگان کشوری بیشتر از تورم افزایش یافت. وام‌های قرض الحسنه از ۸۰ میلیارد به ۱۲۰۰ میلیارد تومان و سفرهای زیارتی و سیاحتی به ۴ برابر توسعه یافت، واگذاری خودرو به تعداد ۲۰۰۰ دستگاه، شروع و پرداخت حقوق کلیه استان‌ها به صورت مستقیم انجام شد. به تعداد ۱۳۵ هزار نفر شما خوبان سهام بیمه ملت واگذار شد. تعداد خانه‌های امید که ملجاء بازنشستگان است به ۴۳ باب افزایش یافت، برای اولین بار در سطح کشور جشنواره ورزشی بازنشستگان با استقبال بیش از ۵ هزار نفر پایه گذاری شد. در حوزه اقتصادی ساماندهی شرکت‌ها انجام و حداقل ۲۱۰۰ میلیارد تومان اموال از دست رفته با حمایت دستگاه قضایی به صاحبان آن یعنی شما بازنشستگان بزرگوار عودت داده شد.
خدای مهربان را گواه می‌گیرم اینجانب و مجموعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همه زحمات را به عنوان یک وظیفه و افتخار انجام دادیم و می دانم به رغم همه اقدامات مذکور، مشکلات شما بزرگواران نیازمند حمایت و تلاش مستمر است.
امیدوارم به بزرگی خود، بنده کوچکتر را حلال بفرمائید. اگر تلاشی انجام شده برایم دعا و اگر مقصر بوده بر من ببخشید.
از خدای عشق و مهر سپاسگزارم که توفیق خدمت به زیباترین گل‌های کشور بر من عنایت فرمود».

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین