کد خبر: ۱۱۲۱۴۰
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۷
همسر غلامرضا صنعتگر، خواننده مطرح هرمزگانی به تشریح آخرین وضعیت روند درمان این هنرمند پرداخت.
ناطقان: وی، افزود: همسرم از 9 مهرماه درد شدیدی را در ناحیه شکم احساس می‌کرد که به دلیل بالا رفتن فشارخونش، پزشکان نمی‌توانستند اقدامی انجام دهند. 

همسر این هنرمند با اشاره به اینکه در ادامه این روند قلب همسرم دچار مشکل شد و پزشکان برایشان استنت گذاشتند، اضافه کرد: استمرار بالا بودن فشارخون سبب تعجب پزشکان شده بود تا حدی که حتی فشار 27 و 28 هم نیز برای صنعتگر ثبت شد. 

وی با بیان اینکه با ادامه این روند وی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد، اظهار کرد: با این شرایط وی در بخش‌های آی سی یو و سی‌سی‌یو بستری و حتی به دلیل مشاهده لخته خون، چندین بار همسرم مورد جراحی قلب قرار گرفت که خوشبختانه وضعیت جسمی‌اش رو به بهبود رفت و مجدداً مورد آنژیوگرافی قرار گرفت که با دعای مردم وضعیتش به حالت عادی بازگشت. 

همسر غلامرضا صنعتگر با اشاره به اینکه هنوز پزشکان علت فشار بالای این هنرمند را متوجه نشده‌اند، عنوان کرد: پزشکان پس از بررسی قلب، کلیه، غدد کلیوی و هورمون‌های مغز این حالت را فشارخون بدخیم بی‌علت نامیدند که حتی پیشنهاد سفر به کشور آلمان برای مداوا داده شد که به دلیل شرایط ویژه همسرم امکان سفر نبود و چون وضعیتش در حال حاضر کنترل‌شده این سفر منتفی شده است اما در صورت تکرار وضعیت باید به این کشور سفر کنیم. 

وی در خصوص پرسش از ایشان در زمینه مطالبات همسرش از برخی نهادها تصریح کرد: مسئولان شهرداری و اعضای شورای شهر بندرعباس قول دادند که این مطالبات طی روزهای آینده پرداخت شود. 

همسر این هنرمند هرمزگانی در پایان گفت: از پیگیری‌های همایون امیرزاده، مشاور معاون فرهنگی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تشکر می‌کنم. 

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین