کد خبر: ۱۱۲۱۹۱
تاریخ انتشار: ۱۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۵۰
منابع لیبیایی از وقوع درگیری بین نیروهای حفتر با چند گروه مسلح در شهر بنغازی خبر دادند.
ناطقان: سرهنگ «میلود الزوی» سخنگوی نیروهای ویژه وابسته به ارتش ملی لیبی به فرماندهی خلیفه حفتر از کشته شدن 3 سرباز و زخمی شدن تعدادی دیگر در نتیجه وقوع درگیری بین عناصر گروه‌های مسلح و نیروهای «خلیفه حفتر» در دومین شهر بزرگ لیبی خبر داد.

این مسئول لیبیایی اظهار داشت که نیروهای ارتش موفق شدند عناصر گروه‌های مسلح را در اطراف هتل البلدی در بنغازی، آخرین مقر گروه‌های مسلح در این شهر، محاصره کنند و همزمان با آن هواپیماهای جنگی نیز در چهار نوبت مواضع گروه‌های مسلح را بمباران کردند.

بنابر گزارش وبگاه «بوابة الوسط»، سرلشگر «ونیس بوحماده» فرمانده نیروهای ویژه شخصا به اطراف هتل رفت تا روند نبردها را از نزدیک پیگیری کرده و بر آن نظارت داشته باشد.

برخی منابع پزشکی و نظامی نیز تأکید کردند که بیمارستان الجلاء امروز 13 نفر از نیروهای ارتش ملی که در این درگیری‌ها زخمی شده بودند، پذیرش کرد.

 

ترور ناکام قائم مقام وزیر کشور دولت وفاق ملی

منابع لیبیایی همچنین از ترور ناکام سرهنگ «فرج قعیم العبدلی» قائم مقام وزیر کشور در دولت وفاق ملی خبر دادند.

طبق این گزارش، کاروان خودروهای سرهنگ العبدلی در فاصله 10 کیلومتری شرق بنغازی هدف حمله با یک خودروی بمب‌گذاری شده قرار گرفت و طی آن تعدادی از همراهان وی زخمی شده و یکی از آنها نیز در اثر شدت جراحت وارده جان باخت.

«فایز السراج» رئیس دولت وفاق ملی در بیانیه‌ای این حمله را محکوم کرده و آن را «تروریستی» خواند.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین