کد خبر: ۱۱۲۳۴۶
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۶
مدیر روابط عمومی بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان گفت: کودک دو ساله ای بر اثر کودک آزاری روانه بخش «آی سی یو» این بیمارستان شد.
ناطقان: حسین میرزایی مقدم افزود: بر اساس مشاهدات پزشکی، این کودک از ناحیه دهان خونریزی داشت و اثراتی از کودک آزاری از جمله آتش سیگار در بدن او مشاهده می شد. همچنین سر این کودک به زمین زده شده و سبب کاهش سطح هوشیاری او شده است.

وی ادامه داد: این کودک را ابتدا به بخش اطفال آوردند ولی به علت وخامت اوضاع جسمی ناچار شدند کودک را به اتاق «آی سی یو » بیمارستان منتقل کنند.

به گفته مدیر روابط عمومی بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان، حال عمومی ابوالفضل دو ساله فعلاً خوب نیست و وی هوشیاری ندارد.

شنیده‌ها حاکی از آن است؛ به همت نیروی انتظامی شهرستان رفسنجان، ناپدری ابوالفضل که اقدام به ضرب و شتم این کودک دو ساله کرده بود دستگیر و به دستور مراجع قضایی راهی زندان شد.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین