کد خبر: ۱۱۲۴۱۰
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۲
کودکی 2 ساله بر اثر ضرب و شتم از سوی ناپدری‌اش در رفسنجان با وضعیتی وخیم و نگران کننده‌ در بیمارستان بستری شد.
ناطقان: حسین میرزایی مقدم مدیر روابط عمومی بیمارستان علی ابن ابیطالب (ع) رفسنجان با تایید این خبر اظهار داشت: این کودک 2 ساله روز یکشنبه به بخش اورژانس منتقل شد و پس از اینکه حال عمومی وی بدتر شد به بخش ICU انتقال یافت تا تحت مراقبت های ویژه قرار گیرد.

میرزایی مقدم افزود: شواهد نشان می‌دهد سر این کودک به شدت با زمین برخورد کرده و ضربه باعث کاهش سطح هوشیاری کودک شده است.

وی با بیان اینکه وضعیت کودک 2 ساله به نام ابوالفضل مساعد نیست و نگران‌کننده است،گفت: بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان تمام تلاش خود را برای بازگشت سلامتی و هوشیاری این کودک به کارگرفته است.

مدیر روابط‌عمومی بیمارستان علی ابن ابیطالب با اشاره به آخرین وضعیت این کودک گفت: پزشکان در حال انجام سی. تی. اسکن بر روی مغز کودک هستند تا شدت آسیب های وارده به سر کودک مشخص شود.
ضرب و شتم کودک 2 ساله توسط ناپدری (+عکس)

میرزایی مقدم در پایان گفت: در صحبتی که با مادر ابوالفضل داشتم وی اذعان کرد که ناپدری‌اش اخلاق بسیار تندی دارد و در اغلب موارد عصبی بوده و فرزندش را کتک می‌زد. همچنین در معاینات صورت گرفته از سوی پزشکان آثاری از سوختگی بر روی بدن این کودک مشاهده شده است.

محمد علی شهابی خبرنگار حوزه سلامت گفت: مادر ابوالفضل 2 ساله، انجام کودک آزاری را تایید کرده و اظهار داشته پدر این کودک دوران محکومیت خود را در زندان می‌گذراند و از یکسال گذشته تاکنون یکی از آشنایان سرپرستی امور را برعهده دارد.

بر اساس اطلاعات بدست آمده ضربه شدید به سر کودک وارد شده و با تلاش پزشکان، کودک تاکنون 2 بار احیا شده است.

 
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین