کد خبر: ۱۱۲۸۹۸
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۰
از حواشی مراسم تشییع پیکر مرحوم اکبر افتخاری، گلایه‌های برخی از هواداران استقلال از مدیرعامل آبی‌های پایتخت بود.
ناطقان: مراسم درگذشت مرحوم اکبر افتخاری جاشیه‌هایی را به همراه داشت. از جمله این حواشی حضور سید رضا افتخاری در این مراسم بود که باعث شد برخی از حاضران در مراسم به سمت او بروند و از وضعیت استقلال گلایه‌هایی را مطرح کنند. برخی از هواداران از او به خاطر گل نزدن مهاجمان استقلال گلایه می‌کردند و برخی دیگر نگرانی‌های‌شان از آینده استقلال را به افتخاری می‌گفتند.

در یکی از سوال و  جواب‌ها رضا افتخاری خطاب به یکی از هواداران گفت‌: مگر ۱۶۰ میلیارد تومان بدهی شوخی است. این بدهی‌ها انباشت شده از قدیم است و ما تلاش می‌کنیم آن را حل و فصل کنیم.

دامنه سوالات و گلایه‌ها تنها افتخاری را نگرفت بلکه در این مراسم بسیاری از هواداران و حاضران درباره وضعیت تیم از علی جباری هم سوال می پرسیدند.

علی جباری، رییس کمیته‌ پیشکسوتان استقلال خطاب به کسانی که  درباره وضعیت استقلال از او سوال می پرسیدند و ابراز نگرانی می‌کردند، گفت‌: از شفر حمایت کنید. او یک سر و گردن از بسیاری از مربیان داخلی بالاتر است. شک نکنید که استقلال با او اوج می‌گیرد.

زمانی که علی جباری با حرارت مشغول به پاسخگویی هواداران بود حسین کلانی، پیشکسوت باشگاه پرسپولیس به سمت جباری رفت و با خنده به او گفت‌ : "علی جان زیاد حرص نخور" سپس این دو نفر یکدیگر را در آغوش گرفتند.

یکی از نکات تاسف آور مراسم درگذشت مرحوم اکبر افتخاری حضور یک سارق در این مراسم بود و زمانی که اهالی ورزش در حال تشییع پیکر مرحوم اکبر افتخاری بودند که یکی از حاضران با صدای بلند از دیگر افراد خواست که مراقب اموال خود باشند چرا که وسایل یکی از پیشکسوتان حاضر در مراسم تشییع پیکر مرحوم اکبر افتخاری به سرقت رفته است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین