کد خبر: ۱۱۲۹۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
او را از کانون اصلاح و تربیت به زندان رجایی‌شهر بردند و هرکسی می‌تواند بفهمد برای انجام اعدام است اما به من زنگ زده بود و می‌گفت اینجا خوش می‌گذرد!
ناطقان: وکیل مدافع قاتل ستایش دختر بی گناه افغانستانی در گفتگویی با خبرآنلاین ضمن آوردن توجیهاتی عجیب درباره لزوم عدم اعدام قاتل درباره اظهار خوشحالی وی در زندان رجایی شهر سخنان قابل تاملی را بیان کرده است. بخشی از این گفتگو در ادامه خواهد آمد:  

امیرحسین الان احساس پشیمانی می‌کند؟

خیلی زیاد.

امیدوار است بخشیده شود؟

هنوز درست نمی‌داند چه چیزی در حال جریان است. او را از کانون اصلاح و تربیت به زندان رجایی‌شهر بردند و هرکسی می‌تواند بفهمد برای انجام اعدام است اما به من زنگ زده بود و می‌گفت اینجا خوش می‌گذرد! اینهاست که می‌گویم هنوز صغیر است و ثبات شخصیتی و تعادل روانی ندارد. چند بار هم کارش به بیمارستان روانی کشیده چون گاهی می‌گوید ستایش پشت سر من است و من را صدا می‌کند و با من حرف می‌زند.

منبع: فردا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین