کد خبر: ۱۱۲۹۱۷
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۸
انتقادات تند قاضی پور از عملکرد وزارت کار
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی که تاکنون بعنوان یکی از مدافعان وزیرکار شناخته می شد، طی مصاحبه ای یکباره به جمع مخالفین ربیعی پیوست و گفت: دولت به‌ جای حمایت زیر پای کارگران را خالی می‌کند و هیچ کمکی به آنها نمی‌شود
ناطقان: نادر قاضی‌پور طی گفتگویی درباره وضع کارگران اظهار کرد: کارگران در شرایط معیشتی خوبی قرار ندارند و تأمین هزینه‌های زندگی برای آن‌ها بسیار سخت شده است.

وی با اشاره به اینکه دولت به‌جای حمایت زیر پای کارگران را خالی می‌کند، تصریح کرد: دولت هیچ نوع کمکی به کارگران نمی‌کند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه قشر خاصی زیر چتر حمایت‌های دولت قرار دارند، اضافه کرد: دولت تنها به پولداران و سرمایه‌داران کمک می‌کند.

قاضی‌پور با اشاره به اینکه دولت با اعمال این نگاه اختلاف طبقاتی فاحشی در کشور به وجود آورده است، تصریح کرد: این موارد باعث می‌شود آسیب‌ها به قشر ضعیف و آسیب‌پذیر جامعه بیشتر شود.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: ساماندهی حقوق و مزایای کارگران را در دستور کار داریم تا از این طریق وضع مناسب معیشتی داشته باشند.

مصاحبه حمایتی نادر قاضی پور از ربیعی در ایام رای اعتماد

به گزارش ناطقان؛ انتقادات تند قاضی پور از عملکرد دولت در حوزه کارگری در حالی مطرح می شود، که چند ماه قبل و در جریان بررسی صلاحیت وزرای پیشنهادی، ولی بعنوان یکی از مدافعان ربیعی شناخته می شد و طی مصاحبه ای رسما اعلام کرد: اگر ربیعی بتواند حتی ۱۰ درصد برنامه‌های خود در وزارت کار، تعاون و رفاه اجتماعی را برای چهارسال آینده به اجرا دربیاورد، بسیاری از مشکلات این حوزه مرتفع خواهد شد و می‌توان گفت که موفق بوده است.
منبع: فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین