کد خبر: ۱۱۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۲۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۳
کاردار موقت اتحادیه عرب در روسیه اعلام کرد، این سازمان قصد ندارد عضویت لبنان را در آن به حالت تعلیق درآورد.
ناطقان: به نقل از سایت شبکه روسیا الیوم، مالک موسلی، کاردار موقت اتحادیه عرب در روسیه در کنفرانس مطبوعاتی در پاسخ به این سوال که در صورت درخواست عربستان از اتحادیه عرب مبنی بر تعلیق عضویت لبنان چه می‌شود، گفت: این درخواست بعید است، اتحادیه عرب هم مکانیزم‌هایی دارد از جمله اینکه اعضای آن درباره این مساله تصمیم‌گیری می‌کنند و هیچ نیت و تمایلی در خصوص تعلیق عضویت لبنان وجود ندارد.

چهارم نوامبر حریری با اتهام حزب‌الله و ایران را به اشاعه فتنه در لبنان و کشورهای عربی از پست خود استعفا و فضای لبنان را مشابه دوره ترور پدرش رفیق الحریری توصیف کرد.

میشل عون، رئیس جمهور لبنان نیز در واکنش به استعفای حریری اعلام کرد، برای آگاهی از شرایط استعفای وی منتظر بازگشتش به بیروت است.

سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله هم عربستان را به بازداشت حریری و منع وی از بازگشت به لبنان متهم کرد و استعفای حریری را غیرقانونی خواند.

همچنین وزارت خارجه ایران اتهامات حریری را رد کرده و آن را بی‌اساس خواند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین