کد خبر: ۱۱۳۱۱۰
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۴
دو مرد که به زنان و دختر خردسال در سرقت از طلافروشی های فارس کمک کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.
ناطقان: در پی وقوع سرقت از طلافروشی‌های شهرستان‌های جنوبی استان توسط سه زن و دختر بچه سارق ۷ ساله طلافروشی‌های گراش و اوزسرهنگ بابایی فرمانده انتظامی شهرستان گراش گفت: پرونده سرقت توسط کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان گراش در حال پیگیری است و سرنخ‌های جدیدی ازسارقان به دست آمده است.

سرهنگ بابایی گفت: در پی شکایت شخصی به هویت مصطفی  مبنی بر سرقت از طلا فروشی وی به صورت کش روی با بررسی وتحقیقات به عمل آمده سارقان که تعداد ۲ نفر زن به همراه یک دختر بچه ویک نفر مرد به عنوان راننده، با هویت های مشخص،شناسایی شدند.

دستگیری دو همدست سارق ۷ ساله طلافروشی‌های جنوب فارس

فرمانده انتظامی شهرستان گراش با اشاره به سرقت مشابه در شهر اوز لارستان گفت: مقام قضایی با صدور نیابت قضایی به شهرستان بندر عباس و اعزام ماموران انتظامی و کارآگاهان پلیس تعداد دو نفر از سارقان به هویت س. – د. وشخصی دیگر بنام ج. دستگیر وخودرو آنها توقیف و به پلیس آگاهی تحویل شد و پرونده با اخذ دستورات قضایی به دادستان دادگاه عمومی انقلاب لارستان ارسال شده است.

سرهنگ بابایی افزود: زنان سارق هنوز متواری‌اند و دو مرد همدست آن‌ها در بندر خمیر دستگیر شدند و به سرقت اعتراف کردند.

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین