کد خبر: ۱۱۳۲۶۳
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۱
معاون خدمات شهری شهرداری تهران با اشاره به اعزام تجهیزات مورد نیاز از سوی شهرداری تهران به مناطق زلزله زده گفت: ۲ تریلی آب معدنی، ۴ آمبولانس شهر سالم، ۲ کانتینر موادغذایی، ۱۰ آمبولانس از بهشت زهرا، ۱۶۰ چشمه سرویس بهداشتی، ۴ دستگاه بیل مکانیکی و ۴۰ هزار پتو، چادر گروهی همچنین دارو به سرپل ذهاب ارسال شد.
ناطقان: مجتبی یزدانی با بیان اینکه بلافاصله بعد از وقوع زلزله شب گذشته در مناطق غربی کشور، شهردار تهران طی تماس تلفنی با مسئولان استانی اطلاعات کامل را دریافت کرد و هماهنگی های لازم را انجام داد.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران افزود: شهرداری تهران با تمامی مسئولان ذی ربط از جمله استاندار تهران، معاون عمرانی استانداری تهران، مدیرکل دفتر فنی استانداری، ستاد حوادث استان همچنین رییس سازمان مدیریت بحران کشور همکاری داشته و در جریان آخرین اقدامات قرار گرفت.

وی ادامه داد: ضمن اینکه صادقی - رئیس سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران- بلافاصله بعد از وقوع زلزله به عنوان نماینده شهرداری تهران در جلسه ستاد مدیریت بحران کشور شرکت کرد. همچنین با مسئولیت ستاد مدیریت بحران شهر تهران یک نماینده از ستاد بحران، یک نماینده از آتش نشانی تهران، یک نماینده از پشتیبانی و خدمات شهری به همراه چند نفر از نیروی شهر سالم برای بررسی به محل اعزام شدند.

یزدانی با بیان اینکه اورژانس شرکت شهر سالم با هماهنگی وزارت بهداشت با تمامی امکانات در محل حاضر می‌شوند، ادامه داد: داروهایی همچون سرم، آنتی بیوتیک و داروهای ضد گزار، اعصاب و روان  به سرپل ذهاب ارسال شدند.

معاون خدمات شهری شهرداری تهران خاطرنشان کرد: یک اکیپ آتش نشانی به همراه وسایل ضروری و سبک همچون قیچی و وسایل آهن بری جهت آواربرداری اعزام شدند که تمامی این اعزام‌ها با هماهنگی استاندارکرمانشاه و معاون عمرانی و حوادث استانداری و شهردار سرپل ذهاب انجام شده است که در نهایت تا ساعت ۱۷ امروز وسایل به محل حادثه می رسند.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین