کد خبر: ۱۱۳۲۶۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
رییس اورژانس کشور:
پیرحسین کولیوند گفت: متاسفانه نیروی انتظامی حضور کمرنگی در این مناطق دارند و ما از فرمانده نیروی انتظامی استان می‌خواهیم امنیت منطقه را برقرار کند و به نیروهای خود تذکر بدهد.
ناطقان: پیرحسین کولیوند با اشاره به اینکه نیروهای اورژانس در حال انتقال مجروحان هستند، گفت: متاسفانه نیروی انتظامی حضور کمرنگی در این مناطق دارند و ما از فرمانده نیروی انتظامی استان می‌خواهیم امنیت منطقه را برقرار کند و به نیروهای خود تذکر بدهد.

وی که با شبکه خبر گفت و گو می‌کرد،اظهارکرد: پزشکان و پرستاران نیز در منطقه حضور دارند و از این نظر مشکلی نداریم.

 اسماعیل نجار- رییس سازمان مدیریت بحران کشور- با اشاره به اینکه از دیشب تاکنون تمام مسوولان کشوری و استانی بسیج شده‌اند، گفت: امیدواریم تا پایان امروز عملیات نجات و امداد به پایان برسد.

نجار با اشاره به اینکه چادر و بسته‌های غذایی در روستاهای زلزله زده توزیع شده است گفت: نیاز به بسته‌های غذایی و آب آشامیدنی همچنان وجود دارد.

وی در پایان گفت: امیدواریم تا بعدازظهر نیز مشکل قطعی برق و آب حل شود.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین