کد خبر: ۱۱۳۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۷
سرلشگر جعفری:
فرمانده سپاه پاسداران گفت: شهرها و روستاها برای کمک‌رسانی بین سپاه و ارتش تقسیم شده است و به دلیل اینکه ارتش در سر پل‌ذهاب پادگان ابوذر را دارد به مجروحان سرپل ذهاب خدمات‌رسانی می‌کند و سپاه نیز مسئولیت خدمات رسانی به روستاها را بر عهده گرفته است.
ناطقان: سردار سرلشکر پاسدار «محمدعلی جعفری» فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که به منظور فرماندهی عملیات کمک‌رسانی به زلزله زدگان غرب کشور اعزام شده است،‌ اظهار داشت: تعداد تلفات تا به این لحظه بیش از 300 نفر است که پیش‌بینی می‌شود، این آمار مقداری افزایش یابد.
 
وی ادامه داد: شهرها و روستاها برای کمک‌رسانی بین سپاه و ارتش تقسیم شده است و به دلیل اینکه ارتش در سر پل‌ذهاب پادگان ابوذر را دارد به مجروحان سرپل ذهاب خدمات‌رسانی می‌کند و سپاه نیز مسئولیت خدمات رسانی به روستاها را بر عهده گرفته است.
 
فرمانده سپاه پاسداران گفت: در حال حاضر کار امداد رسانی در حال انجام است و مشکلات در حوزه کمبود چادر، آب و تغذیه است که این مشکلات در حال رفع است.
 
سرلشکر جعفری افزود: با برنامه‌ریزی‌هایی انجام شده و تلاش دستگاه‌های امداد رسان کار آوار برداری زلزله شب گذشته کرمانشاه به احتمال زیاد تا امشب به پایان می‌رسد.


منبع: دفاع پرس
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین