کد خبر: ۱۱۳۳۵۰
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۵
سخنگوی وزارت بهداشت اعلام کرد:در حال حاضر وضعیت بیمارستانهای استان کرمانشاه به شرایط پایداری برگشته است.
ناطقان: ایرج حریرچی درحاشیه بازدید از بیمارستان امام رضا(ع) کرمانشاه، گفت: خدمات درمانی به مصدومان با تدبیر و مدیریت بحران بسیار خوب در حال ارائه است و از تعداد ۳۵۹ مورد پذیرش ، ۲۱۹ بیمار بستری شده و اعمال جراحی، اعصاب، ارتوپدی لازم برای آنها انجام شده است. خوشبختانه کادر درمانی اعم از پزشکان، پیراپزشکان، پرستاران عملکرد بسیار موفقی در رابطه با مدیریت این حادثه داشته‌اند و از زمان وقوع حادثه تاکنون با رویی گشاده و با اقتدار، بدون وقفه مشغول خدمت رسانی به هموطنان آسیب دیده هستند.

وی ادامه داد: در حال حاضر وضعیت بیمارستانهای استان به شرایط پایداری برگشته است و امیدواریم با تلاش تیم درمانی همه مصدومین این حادثه تلخ خدمات درمانی مناسبی را دریافت و ترخیص شوند . در بازدید دیگری که از بیمارستان امام حسین (ع) وابسته به سپاه پاسداران داشتم ، تعداد ۳۳۰ مصدوم در این بیمارستان پذیرش و تعداد ۱۴۵ مورد نیز بستری شده اند که علاوه بر اداره و مدیریت بیمارستان امام حسین، روند ارائه خدمات درمانی در بیمارستان صحرایی که با امکانات سپاه پاسداران برپا شده است را نیز نظارت می کنند.

به گفته وی با اعزام جراحان ارتوپدی به بیمارستان صحرایی، شرایط ارائه خدمات درمانی در آنجا نیز به وضعیت باثبات و رضایتمندانه‌ای رسیده است
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین