کد خبر: ۱۱۳۳۵۱
تاریخ انتشار: ۲۲ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۸
سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی از بازگشت ۲ میلیون و ۱۵۰ هزار زائر ایرانی به کشور خبر داد و گفت: در ساعتهای آتی نیز سایر زائران اربعین حسینی به کشور بازمی‌گردند.
ناطقان: شهریار حیدری درباره آخرین آمار بازگشت زائران ایرانی اربعین حسینی به کشور اظهار کرد: از ابتدای ماه صفر و فرآیند اعزام زائران اربعین به عتبات عالیات، بیش از 2 میلیون و 300 هزار نفر به عراق سفر کرده‌اند.

وی ادامه داد: طی این مدت و تا ظهر امروز حدود 2 میلیون و 150 هزار نفر از این زائران ایرانی اربعین حسینی به کشور بازگشته‌اند؛ روند بازگشت سایر زائران نیز در ساعتها و روزهای آتی ادامه دارد.سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی تصریح کرد: تمامی مرزهای سه‌گانه و هوایی در دسترس زائران برای ورود به کشور قرار دارد و هیچ مشکل و کندی در روند بازگشت آنها وجود ندارد.

به گفته حیدری، از حجم ترافیک و ورود زائران کاسته شده و با وجود زلزله شب گذشته بخشهایی غربی کشور هیچ مشکلی در مرز مهران ایجاد نشده است و ورود زائرن به طور مناسب انجام می‌گیرد.

وی با بیان اینکه موکبهای ایرانی هم غالباً امروز به کار خود پایان می‌دهند، گفت: موکبهای ایرانی شهرهای زیارتی عتبات عالیات امروز تا آخر وقت خدمات خود را خاتمه می‌دهند؛ موکبهای مرزی اعم از مرز مهران و چزابه نیز در ساعتهای آتی فعالیت خود را تمام می‌کنند.

سخنگوی ستاد مرکزی اربعین حسینی اظهار کرد: فقط برخی موکبهای استان خوزستان در مرز شلمچه تا روز 28 ماه صفر به خدمات‌رسانی می‌پردازند و بعد از این مدت نیز آنها هم به کار خود پایان می‌دهند.
منبع: مشرق
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین