کد خبر: ۱۱۳۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۴
کارکنان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، در راستای کمک به مردم زلزله زده غرب کشور، 5 هزار تخته پتو و 500 عدد چادر تهیه و به مناطق زلزله زده ارسال می کنند.
ناطقان: به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، کارکنان وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات  با حرکتی انسان دوستانه و در راستای  کمک به مردم زلزله زده  غرب کشور ،5 هزار تخته پتو و 500 عدد چادر تهیه و به مناطق زلزله زده ارسال می کنند.

21 آبان ماه، زلزله ۷.۳ ریشتری غرب کشور را  را لرزاند،  زلزله‌ای که طی آن و براساس آخرین آمارها، 430 تن از هموطنان جان خود را از دست دادند و بیش از ۷۱۵۰ نفر نیز مجروح شدند.

سازمان اورژانس کشور آخرین آمار کشته شدگان زلزله 7.3 ریشتری غرب کشور را تا کنون 430 نفر اعلام کرده است و  تعداد مصدومان این حادثه نیز 7156 نفر اعلام شده است.

برغم تلاش و بسیج همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها، هنوز گروهی از هموطنان زلزله‌زده با مشکلاتی همچون کمبود چادر، قطعی آب و برق و ... مواجه هستند و برودت هوا، شرایط را برای این هموطنان سخت‌تر کرده است.

در این زلزله دستکم ۱۲ هزار واحد مسکونی شهری و روستایی به طور ۱۰۰ درصد تخریب شده و ۴۵ هزار واحد نیز نیازمند تعمیرات است ، این  زلزله هفت شهر و 1930 روستای استان کرمانشاه را، در بر گرفت.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین