کد خبر: ۱۱۳۵۱۹
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۰
رئیس جمهور در حکمی وزرای «نفت»، «نیرو» و «صنعت، معدن و تجارت» را به عنوان «عضو شورای عالی آمایش سرزمین» منصوب کرد.
ناطقان: حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی  در حکمی بیژن نامدار زنگنه،  رضا اردکانیان و محمد شریعتمداری وزرای نفت، نیرو و صنعت، معدن و تجارت را به عنوان «عضو شورای عالی آمایش سرزمین» منصوب کرد.

در حکم رئیس جمهور خطاب به این سه وزیر آمده است: در اجرای تبصره (۳) ماده (۳۲) قانون احکام دائمی برنامه‌های توسعه کشور مصوب ۱۳۹۵.۱۱.۱۰ مجلس شورای اسلامی و نظر به شایستگی، تعهد و تجارب ارزنده جناب عالی به موجب این حکم به عنوان «عضو شورای عالی آمایش سرزمین» منصوب می‌شوید.

امید است با استفاده از توان علمی و فنی خویش، در استقرار کامل نظام راهبری توسعه سرزمین و نظارت بر اجرای آن تلاش همه جانبه، مبذول دارید.

توفیق شما و سایر اعضای محترم آن شورا را در انجام وظایف محوله با رعایت اصول قانون‌مداری، اعتدال‌گرایی و منشور اخلاقی دولت تدبیر و امید، از خداوند متعال مسألت می‌نمایم.


منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین