کد خبر: ۱۱۳۵۳۲
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۶:۵۱
سخنگوی سازمان مدیریت بحران آخرین آمار مصدومان زلزله کرمانشاه را 7817 نفر اعلام کرد.
ناطقان: سعیدی آخرین آمار مصدومان زلزله کرمانشاه را 7817 نفر اعلام کرد و گفت: تا کنون 964 نفر بستری و 1341 نفر ترخیص شدند. همچنین 4362 نفر نیز به صورت سرپایی درمان شدند.

وی افزود: 207 نفر از مجروحان با بالگرد از دالاهو و سرپل ذهاب به کرمانشاه منتقل شدند. همچنین 231 نفر نیز به دلیل وخیم بودن اوضاع با سه فروند هواپیما به تهران منتقل شدند. 62 نفر نیز به بیمارستان بعثت همدان اعزام شدند.

سخنگوی سازمان مدیریت بحران تاکید کرد: شماره کارت‌هایی که از طرف افراد عادی برای جمع‌آوری کمک اعلام می‌شود معتبر نیست و مردم می‌توانند از طریق شماره حساب جمعیت هلال احمر به شماره 99999 کمک‌های خود را واریز کنند.

وی با بیان اینکه ما به صورت قطعی اتمام عملیات امداد و نجات را اعلام نکرده‌ایم تصریح کرد: الان در مرحله لکه گیری هستیم و شهرها و روستاها را دوباره برای اطمینان از اینکه کسی زیر آوار نمانده بررسی می‌کنیم. به دلیل ثابت ماندن آمار مجروحان احتمال می‌دهیم که مجروحی زیر آوار نمانده است.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین