کد خبر: ۱۱۳۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۴
​مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان کرمانشاه از بازگشایی همه محورهای استان خبر داد و گفت: کار آواربرداری محور پاتاق نیز تا فردا(چهارشنبه) به اتمام می‌رسد.
ناطقان: «بهمن خسروانی» گفت: در پی وقوع زلزله اخیر و جان باختن شمار زیادی از هم‌استانی‌ها، عوامل این اداره‌کل با همه امکانات به یاری زلزله‌زدگان شتافتند.

وی با اشاره به بازگشایی راه‌ها که از همان ساعات اولیه بر اثر زمین‌لرزه با ریزش کوه‌ها مسدود شده بود، اظهار کرد: همه راه‌های مسدود شده مانند مسیرهای قصر شیرین به ریخک، قصرشیرین به قره بلاغ، بزمیرآباد، پاوه به باینگان، پاوه به مریوان، دوآب شیخ صله و باینگان به مرخیل در همان ساعات اولیه وقوع زلزله بازگشایی شده است.

به گفته این مسئول، راهداران هم‌چنان مشغول ریزش‌برداری گردنه پاتاق هستند که  انتظار می‌رود تا فردا عملیات به اتمام برسد.

وی ادامه داد: اقدامات دیگری از جمله اعزام نیروهای انسانی و ماشین‌آلات، کمک‌های نقدی،  ارسال آب آشامیدنی، خوراک و سایر وسایل مورد نیاز انجام شده است.

خسروانی تصریح کرد: کمک‌رسانی شامل ارسال 210 دستگاه ماشین‌آلات بولدوزر، لودر، گریدر، تانکر سوخت و آب، مایلر، بیل مکانیکی، کامیونت، کمپرسی، جرثقال و سواری بوده که برخی از آن‌ها حامل چادر، پتو و آب آشامیدنی بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه از اعزام حدود 400 نفر نیروی انسانی به مناطق تخریب شده و محورها به ویژه شهرستان‌های سرپل ذهاب، ثلاث باباجانی، گیلانغرب، قصر شیرین، ازگله و پاطاق خبر داد.

وی هم‌چنین از اعزام 10 سرویس تانکر آب آشامیدنی به نقاط خسارت‌دیده به‌ویژه شهرستان سرپل ذهاب خبر داد و گفت: اکیپی هم جهت حمل کمک‌های شخصی و نوع‌دوستانه کارکنان این مجموعه بالغ بر 300 میلیون ریال وجه نقدی، آب، کنسروهای غذایی و سایر مایحتاج اولیه به منطقه اعزام شده است.

خسروانی افزود: یک دستگاه نانوایی سیار با تجهیزات پخت نان گرم در روزهای اخیر توسط این مجموعه در مناطق زلزله‌زده مستقر شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان کرمانشاه با اشاره به تجهیز  راهدارخانه‌ها و مهمانسراهای این اداره‌کل در سراسر استان یادآور شد: هم‌اکنون حدود 30 تا 40 نفر از زلزله‌زدگان در راهدارخانه و نمازخانه سرمیل اسکان یافته‌اند.
منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین