کد خبر: ۱۱۳۵۶۰
تاریخ انتشار: ۲۳ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۱
رامین ناصرنصیر بازیگر سینما و تلویزیون امشب در پنجاه و پنجمین برنامه از فصل دوم «هزار داستان» حضور می‌یابد.
ناطقان: به نقل از روابط عمومی برنامه «هزار داستان»؛ پنجاه و پنجمین قسمت از این برنامه که با اجرای رامین ناصر نصیر به عنوان مجری و راوی قصه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود، به گفت‌وگو با راننده حمل گل، راننده حمل اعضای بدن و راننده بهشت زهرا (س) می‌پردازد.

رامین ناصرنصیر بازیگر سینما و تلویزیون فعالیت تلویزیونی خود را از سال ۱۳۷۳ آغاز کرد و در این مدت در مجموعه‌های طنز تلویزیونی از جمله «پلاک ۱۴»، «جنگ ۷۷»، «باجناق‌ها»، «پشت‌کنکوری‌ها» و «سه، پنج، دو» ایفای نقش کرده است. او همچنین در مجموعه طنز «قهوه تلخ» و چندین فیلم و سریال شبکه نمایش خانگی از جمله «شهرزاد» و «شوخی کردم» به ایفای نقش پرداخته است.

فصل دوم برنامه پرمخاطب هزار داستان همچون سری پیشین آن به تهیه‌کنندگی جواد فرحانی و کارگردانی محمدفواد صفاریان‌پور و با طراح و سوژه‌پردازی مریم نوابی‌نژاد در ماه محرم و صفر هر شب ساعت 23 به مدت۶۰ دقیقه روی آنتن شبکه نسیم می‌رود و در ساعات ۳ بامداد، ۱۱ صبح، ۱۷ عصر بازپخش می‌شود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین