کد خبر: ۱۱۳۵۹۶
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۵
نماینده اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی از صدور حکم بازداشت برای پیمانکار بیمارستان نوساز تخریب‌شده در این شهرستان خبر داد.
ناطقان: حشمت‌الله فلاحت‌پیشه، از صدور حکم بازداشت برای پیمانکار بیمارستان نوساز تخریب‌شده در اسلام‌آباد غرب خبر داد و گفت: با توجه به اینکه بیمارستان تخریب شده در اسلا‌م‌آباد غرب به تازگی ساخته و افتتاح شده بود، شاهد بودیم که این بیمارستان در پی وقوع زلزله تخریب شد و این در حالی بود که بیمارستان امام خمینی با وجود قدمتی چندین دهه‌ای خسارتی جدی به خود ندید.

وی افزود: در پی این مسئله، مدعی‌العموم حکم بازداشت پیمانکار این بیمارستان را صادر کرده است.

نماینده اسلام‌آباد غرب در مجلس شورای اسلامی با اشاره به رایزنی‌های خود با وزیر راه و شهرسازی و وزیر بهداشت اظهار داشت: در پی گفت‌وگوهایی که با آقایان آخوندی و قاضی‌زاده هاشمی داشتم، قرار شده است که تیم متخصص فنی به بررسی این بیمارستان بپردازند.

فلاحت‌پیشه ادامه داد: عزم و تلاش وزارت راه و وزارت بهدشات این است که براساس بررسی‌های این تیم متخصص، بیمارستان تخریب شده اسلام‌آباد غرب براساس اصول صحیح فنی و مهندسی و پدافند غیرعامل مورد ساخت و نوسازی قرار بگیرد.

منبع: ایلنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین