کد خبر: ۱۱۳۶۲۰
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۳
نجم‌الدین شریعتی مجری برنامه سمت خدا به دنبال حواشی ایجاد شده از صحبت‌های حجت الاسلام فرحزاد در شبکه های اجتماعی پستی در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت.
ناطقان: نجم‌الدین شریعتی مجری برنامه سمت خدا به دنبال حواشی ایجاد شده از صحبت‌های حجت الاسلام والمسلمین فرحزاد در شبکه های اجتماعی پستی در اینستاگرامش به اشتراک گذاشت و توضیح داد: «صبح روز زلزله با اين تيتر منتشر شد مردم زلزله زده (كرمانشاه) نباید از دولت توقع کمک داشته باشند، چون حال و روزشان باید درس عبرت بقیه شود! ما هم دعاگوی‌شان هستیم! و عده ای هم بی درنگ شروع كردند به موضع گيری تند و فحاشی، بدون اينكه حتی فايل سه دقيقه ای برنامه را ديده يا شنيده باشند. در ميان اظهارنظرها لحن برخی حاكی از اين بود كه به دنبال عقده گشايی اند نه همدردی! وگرنه اين روزها كه روز همدلی است و يكرنگی نه تفرقه و تسويه حساب شخصی ... مرداد سال ٩١ در حادثه تلخ زلزله ورزقان مثل حالا هموطنان ما از دير رسيدن امكانات امدادی گلايه می كردند يا بايد خود مردم دست به دست هم می دادند يا فقط می‌نشستند و منتظر كمك مديران اجرايی می‌ماندند. عقل سليم حكم می كند كه همه باهم كاری كنيم درست مثل حالا ... اين يعنی همدلی نه سلب مسئوليت از دولت؟!. دلم گرفت از فحاشی و تهمت‌های ناروا از اينهمه عقده از شلوغ كاری و موج سواری! از همهمه فضای مجازی بيزارم از اينكه گاهی غريبه می شويم با هم از اينكه چند صدايی را به همصدايی ترجيح مي دهيم!.  براي شما مي نويسم كه مي دانم و مي دانيد چقدر عزيزيد؛ حتم دارم عده ای همچنان چشم هاشان را بسته اند و گوش هاشان را گرفته اند تا حقيقت را نشنوند و فقط حرف خود را با الفاظی زننده بزنند. زياد نوشته ام اما دلم پر بود از نامهربانی دوستانی كه كاش می شد به چشم هايشان زل بزنم و فقط نگاهشان كنم! ....»

نجم الدین شریعتی

منبع: میزان
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین