کد خبر: ۱۱۳۶۲۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۸
مدیر کل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو گفت: تا دیشب تقریبا 100 درصد معابر و مراکز حیاتی و همچنین عمده مشترکان برق‌دار شدند و در حال حاضر شرایط خوبی برای برق‌رسانی به مناطق زلزله زده داریم.
ناطقان: میثم جعفرزاده با اشاره به برق‌دار شدن منازل مسکونی، اظهار کرد: هنوز برخی از مردم به علت خرابی به منازل خود رجوع نکرده‌اند به همین دلیل آماری از برق‌دار شدن آن مناطق نداریم، اما به طور عمده باید گفت که مشکل برق مناطق زلزله زده به طور عمده برطرف شده است. 

وی با بیان این که هم اکنون برق تمام شهر سرپل ذهاب وصل شده است، ادامه داد: در این منطقه تنها وصل برق خانه‌هایی که دچار تخریب شدیدی شده‌اند امکان‌پذیر نشده است. در خصوص روستاها نیز باید گفت که بخش زیادی از روستاها برق‌دار شده و امروز بر تمرکز گروه‌های عملیاتی برای رفع برق روستاها خواهد بود.

به گفته مدیر کل مدیریت بحران و پدافند غیرعامل وزارت نیرو، اولویت در روستاها، وصل برق مراکز آبی خواهد بود، لذا با توجه به برنامه ریزی صورت گرفته امروز برق بخش زیادی از روستاها نیز وصل می‌شود.

جعفرزاده در خصوص وضعیت آب مناطق زلزله زده، گفت: دیروز آب در دو منطقه قصرشیرین و سرپل ذهاب وارد مدار شد، اما با این حال در کنار تمام خطوط اصلی تانکرهای آبرسانی و مراکز توزیع آب بسته‌بندی وجود دارد.

وی ادامه داد: از دیروز میزان رجوع مردم برای دریافت آب بسته بندی کاهش یافته که این مساله به معنای جریان یافتن آب در شبکه است.

منبع: ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
مخاطبين ارجمند
لطفا از نوشتن نظرات بصورت فينگليش (حروف لاتين) خودداري كنيد. " ناطق " به دلايل اخلاقي از انتشار نظراتي كه داراي توهين يا افترا به شخصيت هاي حقيقي يا حقوقي باشد معذور است. تلاش ما بر اين است , انتشار نظرات مخاطبين ارجمند در سريعترين زمان ممكن انجام شود , لذا براي نمايش نظراتتان شكيباباشيد.
پربازدید ها
آخرین اخبار
پربحث ترین عناوین